søndag 4. oktober 2009

idag er nok en dag


dette skulle bli en skikkelig dyp blogg, jeg skulle skrive sånn skikkelig og greier.

men jeg får det ikke til.

jeg er sint, litt trist og litt lei meg. og ganske glad. alt på en gang.


jeg føler meg veldig forvirret som du sikkert skjønner. gårsdagen gikk kjempefint og var sykt gøy.

og sånn by the veg; innlegget fra igår ble lagt innpå halv 4-4 tiden i natt så jeg var drita deluxe. i min nye skjorte(se picture of meg og hanne som kryper på gulvet bak sofaen. Jeg husker ikke at dette skjedde)

jeg savner folk. jeg vil ha dem tilbake hit FØR jeg reiser igjen!

jeg vet ikke helt jeg. orker bare ikke. folk=meg=stress


over til noe annet, jeg har ryddet vekk etter festen og nå er det bare å rydde restene av helgen bort... alt rotet mitt..


Jeg har nå TO lesere! Charlotte og Birgitte, you're special :D


dagens sitat:

I wanna run fast, going nowhere


sayonara señoritas

1 kommentar:

Unknown sa...

savner å feste me dokkar <3