tirsdag 17. november 2009

gud jeg elsker upraktiske sko

noen har ikke godt av å ha penger og perm samtidig.. har shoppet i to dager i strekk nå , villt! og sykt gøy! jeg er normalt en person som ikke shopper så altformye.. er sånn " ååh det er så streeess!" men nå når jeg ikke har sett en klesbutikk på 3 uker er jeg desperat. så noen. PLEASE ta kredittkortet mitt vekk fra meg! nuuh..

Jeg elsker upraktiske sko...
de er så damn fine at jeg nesten blir litt tent av å se på de..
menmen nå har den verste shoppingrusen lagt seg og den normale sinnstilstanden min er tilbake... digg it! det er faen som dop!
har dessuten kjøpt en paykedelisk lilla neglelakk.. det kommer bilder etterhvert:D
pluss! fått verdens fineste lue til bursdagen. blåbæret mitt hadde strikket en zebralue til meg:D pluss et kjempefint brev som eg faktisk måtte tørke en tåre til, så mye savner jeg henne!
(har desverre ikke bilde siden jeg hadde luen på meg når jeg tok bildene isted og glemte den helt...)
dagens sitat:
Den raskeste måten å bli kjent med en kvinne på er å gå på shopping med henne.
Marcelene Cox

sayonara compadres

2 kommentarer:

lotto's blogg sa...

wooooW, de skoene var driiit kul silje, kor har du kjøpt de???:O:O

Silje sa...

din sko:D 500= gitt vekk( nesten)