fredag 13. november 2009

what happend to no fears?

what's the story?

så sitter jeg her. foran pcen. rar dag egentlig.

alex ringte meg i natt for å fortelle at alt gikk veldig fint og at han hadde det veldig bra, noe som var ganske hysterisk, til tross for at jeg hadde sovet i to-tre timer når han ringte. flott kar han der altså!!
idag har jeg og mamma tatt turen til RONG av alle steder for å kjøpe et par øredobber, som ikke ble kjøpt.
so much for those gasolineprices.


men neida fin dag idag, kjøpte voks-strips og tenkte "yes, nå skal jeg ta bikinilinjen!" (hater hår på kroppen..) men ikke faen! fulgte lydig bruksanvisningen(noe jeg ALDRI gjør) og endte opp med å dra av...0 hår.. derimot hadde jeg masse voks i min møysommelig oppsamlede lyskebusk.
det krevde masse tålmodighet å mye varmt vann å få bort. tror jeg skal gå å ta en skikkelig brazilian wax snart.. orker ikke mer barbering!
kjøpte også nye øyenskygger, noe som resulterte i leking på badet..



en annen grunn til at det er en ganske rar dag er at meg og emil hangler og krangler litt om dagen. eller en del. om masse masse små tulleting. og jeg blir så irritert! og SINT! jeg blir kjempesint! så sint at jeg sier og kan gjøre ting jeg kommer til å angre på, men det eneste som står i hodet på meg er at "pokker ta, jævla møkkasabb!", som du sikkert har skjønt har jeg 4mm lunte og enda kortere når det kommer til kjærester. det er de som kan såre deg mest.
og det gjør de. om de vil det eller ikke. helst når de ikke vet det selv.


I cant do well when I think youre gonna leave me, but I know I try.
Are you gonna leave me now ?


dagens sitat
god helg og drikk med måte!
(en som solgte megafonen til mamma)

sayonara, nå¨stikker jeg å henter hanne så råner vi til lise sammen!

Ingen kommentarer: