fredag 15. januar 2010

Ditto!

Beth Ditto, faen hun er så konge! okei dama er kanskje litt overvektig. MEN. hun har sitt eget band, eget klesmerke, har vært på utallige magasinforsider og sa nei til å være talsmann for topshop siden de ikke førte klær til folk med hennes størrelse. Dessuten har hun awesome klesstil!! Og de forskjellige kolleksjonene hennes er fantastiske! heldrakt med dominomønster? GIMME!!

sliter litt med at eg syns min egen stil er grusomt kjedelig og at jeg alltid ser ut som en halvsliten uteligger som ikke finnes fotogen.. fotogendelen er lite å gjøre med, men stilen! den skal faen meg til pers!

Ja,Jeg sitter vakt, igjen, og frustrerer meg over min egen klesstil og at det ikke er noen i det hele tatt som gidder å kommentere på bloggen min, slik at jeg har noe å gjøre på natta. neivel.

dagene går med på å plukke leikvin fra hverandre, bit for bit. Snart,snart har vi bergen i våre hender!!(nei ikke den superforurensede, lite turistvennlige byen, men kystvaktbåten) seinere "idag" blir det kake på skvadronen og jeg håper for guds skyld at jeg husker å levere inn journalen min samtidig. på lørdag blir det overligg og fylla med besetningen!
OG VI GLEDER OSS ENORMT!
selv om alle tror at silje"mike tyson"Øksdal skal havne i bråk...

ha en fortsatt fin natt (selv om den egentlig bare er til meg selv siden det er relativt FÅ som sitter våken klokken halv 5 på en natt til torsdag..)


"Don't dream it, BE it!"

3 kommentarer:

Emil André sa...

Hehe, skulle gjerne likt å kommentere hver eneste gang eg er inne her å leser å koser meg, men hvem vil vel ha en stalker av en kjæreste;D
Nei vent, ojj damn...

Silje sa...

det blir ikke mye stalker når du ikke vet hvor jeg er frøken..and btw isåfall er jo alle (hosthost) leserne mine stalkers, hvis de leser dette? tenk litt på den sambandsgutt:D

Hege Algrøy sa...

Eg leser bloggen din Silje ! Skal begynne å kommentere fra no av !=)
Stikk innom bloggen min og!
www.hegealgroy.blogspot.com

Stor klem fra HEGE!! :D