tirsdag 26. januar 2010

I fucking HATE blogger.com!

På ALT jeg legger inn nå, må jeg skrive en av disse robotkodejævlene som består av masse utydelige bokstaver...

jeg har rapportert til google accounts flere ganger om at de må fjerne det, slik at jeg kan elgge inn mobilinnlegg uten at teksten blir i størrelse atom og at jeg må legge dem inn på nytt når jeg kommer inn på kontoen min. fucking great ikke sant.

uansett, over til litt andre ting!
Onepiecen min kom idag!! endelig!! haha den er så kul!(legger inn bilde seinere)

kom over "de 10 basisplaggene enhver kvinne bør ha" på msn.no
her er listen, og tro det eller ei, jeg har faktisk noen av dem...

hvit skjorte - eier ikke
Blazerjakke - kort iallefall..
minikjole - problem, ser ut som en hore i dem.(dessuten alle er svarte..)
strikket cardigan - aldri hatt
skinnjakke - en svart og en grå
enkelt skjørt - har et men litt kort..
jeans shorts - yes
enkle topper - jepp
morsomt/fargerikt sjal - nja
smale jeans - jihaa

såh 7 av 10 er ikke så ille iallefall da!

skal skaffe meg et blyantskjørt på nattåpent på fredag! full krig!

"det burde vært med klær som med lover, de burde lages for de som skal bruke dem."

Ingen kommentarer: