mandag 31. januar 2011

mobilat bredband er i heimen

idag har jeg lekt skikkelig husmor.
i den grad husmødre er motiverte til å går rundt i uniform på dagtid.
jeg har tilogmeg kjøpt maxipack med PLASTBOKSER! jeg er 20 år og tenker på oppbevaring av mat, er det mulig?
dessuten har jeg endelig kjøpt mobilt bredbånd, noe som gjør akkurat denne bloggposten mulig!
helsiken.
dessuten tenkte jeg å klippe sidecuten min selv idag.
det gikk ikke så bra siden barbermaskinen min bare tok sånn ca 3 av 4 hår, heldigvis er jeg så lat at jeg ikke tok mer enn kinnskjegget til å begynne med.
 altså enten må jeg velge mellom å kjøpe meg en skikkelig barbermaskin, eller så må jeg komme meg til frisøren snart. jeg kan lugge meg selv og da er det for langt.

dessuten har jeg ikke sovet i natt.
weeee
jeg bare lå der og tenkte og så ringte klokka..
så jeg har vært supa-happy-awesome-kjevekrampe- i hele dag.
og det gjør egentlig ikke noe etter den major emo-deppe perioden min

dessuten så jeg nettop mulan!! yeah den er så kul!!
sånn vil jeg også være !

MEN NÅ MÅ JEG GÅ!!
TANGERUDBAKKEN BEGYNNER!!! 
åherregud jeg er så lykkelig!

ja, jeg skal legge meg snart.

husk at du kanskje bare er en person, men for en person kan du være hele verden.
-dunno who men emil mener han/hun må være stusselig, HELLEU romantisk


peace'n'luv

Ingen kommentarer: