fredag 28. januar 2011

Stockholm, Grandma&Grandpah

nå er det en liten stund siden jeg har blogget.
og det, det er fordi jeg er lat. 
SUPERLAT!
og litt..funky
mentalt altså...

jeg har sagt før at humøret mitt og hvordan jeg tenker påvirkes MYE av hvilken musikk jeg hører
feks turbonegro-boys from nowhere, gjør meg giret og gir meg lyst til å komme meg opp i bakken og få snø under fjøla.
samme med bigbang eller son's gonna rise - Citizen Hope
hurts og linkin park slowmotion derimot, gir meg lyst til å rive meg i håret, stenge meg inne i et kott og gråte til lungene mine sprenger.

men akkurat nå hjelper ingenting.
hodet mitt er tomt og trist. 
eller... lei
av meg selv, følelser og at alt skal adde opp til slutt
jeg vet ikke om det gjør det lengre

uansett.

grandmaaah&grandpaaah var kooos, eneste var at det er litt stress å diskutere gjennom en hel helg at jenter kan gjøre det samme som gutter så lenge de går inn for det.
mormor mener jeg skal spille piano og gå på husmorskolen nemlig.
og det å jobbe som røykdykkerinstruktør, være tonedøv og tilhenger av toro hjelper ikke på.

men
jeg fikk tidenes greie hos mormor ser du!
en vintageanorakk etter min tante!!

pluss disse ultrafreshe tøfflene:
be jealous sier bare jeg.


dessuten pyntet vi en litt spesiell brownie med ett år gammel kakepynt.
awezum
søsto er skeptisk
(og ja de skal være sånn .. rosa små baller..)

Stockholm vaknar långsamt på droger och på sorg
- kent - colombous

mest passende navnet på en bag ever

hvis du lurte på om jeg handlet mye..


ooog dette var litt av det kurset gikk ut på..adsam på røykdykkermasker så å si..(adsam=adskillelse og sammensetting, for di av dere som ikke er helt inni de militære utrykkene)

alex la i seg en halvkilo med biff. just for the fun


ok småsåper liksom


blir du påvirket av musikken du hører på?
kan den fikse humøret ditt på en dårlig dag?



Alla dessa dagar som kom och gick, inte visste jag at de var livet.

peace'n'luv

2 kommentarer:

Lise sa...

Musikk hjelper meg alltid - sånn som denne sangen: http://open.spotify.com/track/79KIMUAkOLIREcEy859KSh

Blir alltid danseglad av den :D

Silje sa...

haha sykt smuud sang!! dritgod stemning!:D