lørdag 29. januar 2011

sliten,trøtt og ny lommebok!!

hurra
jeg skulle da egentlig til marlene på vors idag men siden hodet mitt har bestemt seg for å være supakjipa
så orker jeg virkelig ikke..
alex,marlene og resten av militærvorset=hope you had fun!

og de av oss som var i stockholm, rekk opp en hånd.
nuvel.
de som da har snakket om å kjøpe seg ny lommebok siden før jul rekk opp en hånd.

de som har kjøpt ny lommebok, rekk opp en hånd!!
wow, har faktisk ikke sett det før, men den strikkejakken ser ut som et dødt dyr
la meg presantere:

old version:
 
som jeg forøvrig hatet, grunnet dårlig plass og gikk i stykker med en gang
bestemor-pung kalte Hæggi det.

og den nye:
ca helt make.

for et godt kjøp!!
men den ser totally awesome ut da!
sovende ape liksom, kan du be om mer?!?

men nå må jeg løpe og spise middag
og iallefall få i meg noe væske, drukket et halvt glass juice idag og det kjennes ut som om
hun flodhesten emil bor med står på hodet mitt.

hvis verden går imot deg, gi faen og drikk maling!
turid-laila/sigrid bonde tusvik

peace'n'luv

1 kommentar:

Annki sa...

Hei :)

Kul lommebok =D

Sv; Takk for kommentar på bloggen min, jeg tente røkelse å prøvde å ta bilde av røyken, men det var ikkje så lett =/

Teaterrøyk? Tror ikke jeg har tilgang til det?!