onsdag 6. oktober 2010

can we kiss like we used to?

noen som sa det regnet idag?

thanks for the info.
hadde jeg aldri gjettet hvis ikke.




anyroad,
igår var det TJUKKETIRSDAG!!
den mest fantastiske dagen i verden!!


 -fordi-
kristin kom hjem
vi spiste MASSE digg
og
så så vi på bare tull og pratet dritt

awesome

Gårsdagens Antrekk:
skinnjakke - only   genser - gina tricot
bukse - bikbok DIY  skjerf - by Malen Birger
sko - converse allstar

Dessuten er det sykt mye å gjøre på jobben om dagen,og siden pcen min ikke er tilkoblet til ... noenting, så laget jeg meg min egen pcskjerm.
ta den du som skulle ha fikset den for lenge siden!
 
og forresten!!
på mandag så slo jeg kneet mitt..kinda bad

så nå har jeg blåveis og hevelse UNDER kneskålen
slå den da!!
så alt av bøying av kneet er hva skal man si.. ubehagelige.
dessuten må en av nervene være litt ustabile siden jeg kan ta på ene siden av kneet og kjenne noe som gjør vondt på andre siden.. schtilig.
men uansett!!

idag skal jeg bli brunette igjen tenkte eg!! er på tide jeg får en farge jeg ikke blir bleik av

og så har jeg syke crawings på å være forelsket idag!!
haha
spesiellt...

Rock the casbla - the clash

Ofte blir jeg rød av glede når jeg bare husker på at jeg har kysset deg.

Peace'n'luv

4 kommentarer:

S sa...

auuuu, det hørtes ikke godt ut! må være forsiktig frøken! lykke til med å bli brunette igjen!

Silje sa...

knooow:p hehe takk takk:p

S sa...

herregud, vi var 17år i 2007 xO nå føler jeg meg i hvert fall gammel som en dinosaur. er jo evigheter siden! men, jeg kan jo ikke begynne på kickboksing i bergen, har jo skolen min her ;__; har funnet ut hvor de har kickboksing her da, men det er ut i hutteliheita og da kan jeg og boksebagen sparre istedet fremmover en stund.
MEN SKAL DU BEGYNNE IGJEN? (er det bare jeg som gjerne ville ha begynt med gult belte eller noe, så folk ikke skulle tro at jeg var god når jeg ikke er det lengre? XD)

Silje sa...

eg begynner gjerne på hvitt for å si det sånn..:p