tirsdag 12. oktober 2010

Make a wish

LINE HAR BURSDAG IDAG!!

verdens nydeligste søster&bestevenn er 20 idag!!
wahoo!!!
...
og hun er i london.

 ok. 
idag er jeg ikke flink til å skrive. grett?

det blir sånn:
oppsummer..de x antall dagene siden sist du blogga.
det står faen meg litt stille når jeg må tenke flere dager tilbake i tid altså!
på lørdag formiddag var jeg White'n'nerdy med EM-ES-ÆÆÆN på tvskjermen.
sjukt bra.
jepp, jeg henger enda på fjortissentralen
(Ikke biip lengre da, føler jeg har vokst såpass)

men så kom jentene før festen og vi skulle vorse litt..
dette skjedde:

-vi lagde middag
-hanne og kristin gikk og la seg i min seng - og sovnet
-meg og tonje la oss på hver vår sofa og så how i met your mother på mitt nerde-oppsett

vi gikk alle 4 i joggebukse når folk kom og var vel de som begynte å drikke sist.

je, super-party host!

det hele endte med at vi lagde hamburgere fra bunnen av(altså fra kjøttdeig til hamburger)  - dritings
kiwikrig og at tore spiste kattemat..
og typisk nok kom ikke halvparten seg vekk fra bondelandet og folk måtte sove minimum 2 i hver seng..
konge

så, på søndag da folk begynte å bli edru og ikke orket landet lengre..
da punkterte utne med family-bilen
supert!


speaking of biler!!
om ikke annet kjørte jeg forbi en *GULL* micra på vei til trening!!
må ærlig innrømme at mobilen kom opp og jeg fikk tatt et bilde før du kunne sagt "bot", 
tror bilder av micraer er min nye hobby. shit man. jeg suger

je so what else is new??
jo kristin drar hjem idag, så igår lå vi to+hanne på landet i sofaen og deiget oss imens vi så film.
"a diamond in the rough" om Michael Oher, lett min helt!
(elsker wikipedia hvis du lurte)
dessuten spiste vi en hel brownies så fort at jeg ikke rakk å ta bilde av den.
vi kommer så til å dø av sukkersjokk og diabetes.
eller så svelger vi gebisset vårt.
kjipt blir det uansett.

og så til mitt lille prosjekt, som jeg har valgt å kalle:
"fra grandiosa-girl til barnerumpe"

driver å tester ut en ny hudpleieserie, etter at grandiosa lurte på om jeg ville være ansiktet deres utad fant jeg ut at det var på tide å gjøre noe drastisk.
så hvis ikke dette funker sååå!
har jeg brukt pengene forgjeves.
igjen.

det som var og er typisk da, er at jeg såklart glemte "før" bilde.haha
meen kommer jo garantert til å være KLISS make til "etter en måned" bildet anyway.
her er serien forresten:

 
 elsker forresten navnene på de forskjellige tingene!!
"SO totally clean"liksom !! 

 så får vi no se hvor lenge jeg er grandiosa piken.


Skurer man bort skitten, så finner man nok huden under.
 
peace'n'luv 

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du må ha troen! 35% av alle legemiddler funker på grunn av placebo!

Silje sa...

haha satser på at det kanskje funker ja! får ha trua!!

Line :D sa...

eg liker deg. du er søt. :D

S sa...

ansiktet til grandiosa? what? wai?
sv: ooooh, de virket som skikkelig konkurrenter også. men, altså, vi kommer til å knuse alle som prøver seg mot oss når vi kommer igang! ^_^

S sa...

jeg har forresten bestemt at om vi skal åpne butikk/bakeri/cupery (hihi, DET burde det hete)så må vi begynne å spare og dele oppskrifter, i hvert fall med hverandre! sånn at vi har noe å jobbe ut fra senere. og, om alt annt slår feil så gir vi ut oppskriftsbok! så, du er med! oooh, vi burde begynne kake/dessert-blogg!!! åå nå ble jeg skikkelig gira på det! SILJE, dette må vi gjøre!!!