lørdag 16. oktober 2010

fanden har tatt nettet mitt!!






ikke hele uken da, men litt av den..

kort oppsummering av uken:

Tirsdag: judo med erlend, noe som gikk OK+ sånn egentlig, bortsett ifra at jeg var eneste som ikke gikk på skole eller hadde på meg hvit judodrakt..
Onsdag: Klatring med Utne, hanne og tonje, var awesome, JE!! bortsett ifra at jeg tok av i buldreveggen og sitter her med sår i håndflaten.. jaja!
tror jeg trives en del bedre med buldring enn med klatring med tau, men altså, nå har jo ikke jeg brattkort og klartrer med tau på vansklighetsgrad 20(Jepp, jeg har klatret (haha) meg opp ifra nivå21)..

torsdag..
husker jeg ikke? det var noe... satan! husker jeg snakket med alf om å gå ut, men da var klokka 20.00 liksom og jeg bare "hallao, jeg skal legge meg halv 11" case closed liksom..
ÅH
JO!! jeg bestillte time hos tattovøren!! det var det!!
dere får ikke se skissen min da, for må fikse litt mer på den, men resultatet kan dere få se!
var på leading light forresten. g i gågata der henger det ti-talls Bh-er  for å signalisere/få folk til å huske på og støtte brystkreftofre! FLOTT!! eller så er det er hore hus der..
fredag:
Taco hos tonje siden Christer kom hjem for helga! og så lagde vi møffins,(møllerens såklart, tror du jeg lager noe ifra bunnen?)



Lørdag:
er idag!! jeg gikk på tidenes shoppingsmell,  "skulle ikke handle på en måned " du liksom... brukte sikkert 1500-2000 idag.. men!! har kjøpt vinterjakke!! er jo faktisk meldt snø allerede til uken, og kaldeste vinteren i europa på 1000 år. Akter å stille forberedt! det er noe kukeri med bildene når jeg laster dem inn så jakken kommer opp feil, kan heller få bilde på en gang!
men men nå skal jeg snart å feire 20årsdagen til Jan Remy!, Noe jeg og hanne finner vanskelig å komme frem til hvordan vi skal gjøre...
BURSDAGSØNSKE!!

hehe

hvis du skal ha en ting, finner du ingenting.
skal du ikke ha noe, kommer du ut igjen med hele butikken.
meget vis ekspeditrise!

peace'n'luv

2 kommentarer:

kristin sa...

litt rart at jeg liker at du har gått på en shopping smell.. :P er det ringer jeg ser på det ene bildet! i så fall I LOVE. hvor fra?
kos dokkar i dag :) skulle ønske jeg var der!

Silje sa...

hehe ja det er ringer!!! Hm!!:D hjorteringen min <3 haha liker at eg ryker på en smell ja!! xD