lørdag 23. oktober 2010

That's what she said!

Hun gjorde faktisk det, Hanne altså.i for-i-gårs når vi hadde study-day. (selv om utne ikke hadde troen på at vi skulle få lest noe.. WE DID!hah!) okei hun sa altså "du må blogge litt!!så har eg noe å lese på!"
vurderte å nevne at hun også har eksamen om ikke sånn super lenge, men det er okei å beholde de få leserne jeg har.. dessuten er vel hun den som ser meg mest om dagen, hvis vi ser vekk ifra la familia og folk på jobben.(og utne såklart, han bor jo faktisk i samme hybel som henne)

bilde fra tur til akvariet i vår, kikkeren i bakgrunnen er alek. med hår den gangen

jaja så over til litt jobb, siden jeg er så flink til det.
vet ikke om jeg sa det, men her om dagen svidde jeg en av dukkene våre på kurs..
for å si det sånn, Tim sleit med å slukke den og når hjelpen kom.. tja vi kan si det sånn, han var død.



men ok idag har vi hatt flydekkskurs. noe som er sykt kult.
fordi! de får en bil å ødelegge!
se her liksom!! used-to-be-a-sliten-bil
 var en toyota liksom ,så den var jo ikke SÅ sliten!

men iallefall, nå har jeg endelig flyttet inn på briggen!waHOO

sykt bra bilder ser eg no, shit ass.
vel, på torsdag var vi på Emergenza festivalen for å se Target spille igjen.
og selv om de var litt stresset så var de atter en gang flotte å se på!!
desverre ingen bilder derfra, men derimot en litt sår hals.

og! siden jeg "nettop" skrev om jobben, så har vi fortsatt med opp-pussing av Røykdykkerseksjonen og hengt opp bilde.


mkay,,, da kommer jeg ikke på så mye mer som har skjedd, bortsett ifra at CHRISTIAN er hjemme for helgen!! HURRAA! så vi var hos Hannis&Utnis og så film igår vi, max chillax

 jO!!
fikk skoene fra nelly igår!! herregud jeg elsker de!
de kom tilogmed i en hot eske!! var jo solgt allerede der

bukse fra H&M


og så nattåpent..
nevnte jeg at jeg er uhelbredelig shopoholic og undertøysnarko?
undertøyet spares til emil kommer hjem.. haha!!

og trainspotting,snatch & the boondock saints spares til en dag jeg ikke må lese biologi..
pluss såklart..
disturbed,skambankt x 2,queens of the stoneage
jeg må forresten kjøpe meg en ny cdhylle..
ikea here i come!!!

dagens hjerneklister:
fuck you -cee lo greene


Why don't you play the game ?
-Daft punk-Digital love-

peace'n'love

PS
vi har fått vår første kommentar på cupery, og den er ikke fra noen vi kjenner!!
SICK og TAKK

5 kommentarer:

Emil André sa...

Esken var faktisk sykt rå! xDxD

Silje sa...

eg sa jo det xD

kristin sa...

Satan altså! eg skulle kjøpe de skoene eg og.. såg på de i går el noe sånt. også neei utsolgt.. Jeg låne av deg? jaaaa

Silje sa...

er de utsolgt?? whaaat hehe har de e i 38;)

S sa...

sv: h&m ^-^