fredag 5. november 2010

På tide kanskje?

jajja.
blogging igjen
yeah
 skal vedde på at alle leserne mine var FRA seg av bekymring om hva som hadde skjedd med meg..
NOT

haha jaja uansett, 
siden den 23(?) oktober har jeg:

-lest biologi
-strøket på eksamen
-jobbet som bare det
-vært på tordenskiolds natt med jobben og løpt i T1 for første gang.(MEGET stilfullt)

-endelig fått tattovert meg!
- og shoppet litt diverse siden jeg skal i 50års dag til svigers imorgen
 men nå er det bare å vente, for emil lander faktisk om to timer!!
wahoo!!

den som venter, venter på noe godt
glup gamling

peace'n'luv

4 kommentarer:

S sa...

jeg vil se closeup av tatoveringen! Gratulerer så mye:D Var den dyr? Kos deg i 50års dag ^^

Silje sa...

hehe thanks!! neida, 2000;) joda koste meg vel litt for mye..hallao hodet gjør nesten vondt enda!! (klokken er halv 8...)

Unknown sa...

Velkommen etter med tattis ;P teehee har tre allerede jeg ;D

Silje sa...

hehe er den andre da. har sett de trudis, de er dritfine:D