søndag 21. november 2010

Noah's Ark

 hadde en liten photoshoot igår, og brukte evigheter på å rigge lys osv.
så klarte jeg å snekre sammen denne etterpå..
håper dere liker den!
jeg hadde sett skifilm hele dagen og var så sykt giret på å dra på fjellet å stå brett idag!
så ble jeg vekket litt over 12 idag..
myrkdalen stenger halv 4 i november, så trenger jeg si at det ikke var nødvendig å dra opp?

så humøret er ikke så sykt mye bedre idag, selv om jeg har fått sovet ut mye av det.
men tenkte å mose ut noe bilder fra svalbard, men siden det er mørketid og vinter, 
er det relativt få bilder.

denne her tilbrakte jeg to timer i på min siste dag som tenåring. nå byttes de ut med NH90
sashotellet
tromsø med ishavskatedralen aka bølgeblikk bygningen

De holdt på å trene opp en redningsmann på Lynx'en(helikopteret)

neida, jeg traff ingen isbjørn, men var entur på hotellet og spiste frokost og der stod denne karen utstoppet
 akkurat nå driver jeg på å farger den lekre etterveksten min og
helt seriøst, jeg svidde sikkert noen nesehår isted, det svei noe helt infernalsk og jeg fikk tårer i øynene!
hjemmefarging..det er sunt det!!

det står på resepten at det trenge litt tid
skambankt-det tar tid

peace'n'luv

Ingen kommentarer: