lørdag 20. november 2010

Automatisk hat


idag, IDAG bare hater jeg. masse. det har vært en helt konge dag sånn alt i alt, fått ok oppgaver på jobben, lest gjennom en 130 bursdagsgratulasjoner, fått noen gaver og spist middag meg jentene jeg ikke har sett på en evighet. jeg har ingen grunn i verden til å hate og til å være trist idag.
likevel er jeg det.
det er bare sånn.

jeg har tilogmed bestillt fly til london og handlet altfor mye på nettet.
trøsteshopping hjelper ikke på humøret når det er på nett.

jeg har vært på Kv svalbard i en uke og Svalbard i en dag, handlet taxfree og kjøpt nye skibriller.
jeg har fylt 20 og fått kake og gratulasjoner fra folk jeg ikke husker navnet på, selv om det står på brystet deres til enhver tid.

jeg har vært sånn i to dager nå.
det er ganske slitsomt. for jeg orker ikke vise det.
det bringer opp for mange spørsmål og folk som blander seg.
ikke det at det er fint folk bryr seg, men det blir for mye, jeg merker at jeg takler dårlig når folk spør meg om..meg. svarene mine der pleier å være enkle "bra,"

igår fikk jeg ikke sove, selv om vi hadde reist hele dagen. så jeg lå våken og stirret i taket.

så skrev jeg en liste.
en liste over hva jeg hater med meg selv.
den ble ganske lang.
mye lengre enn jeg egentlig trodde.

burde vel ha skrevet en liste over hva jeg liker, sånn for å spare tid,blekk og papir.
får satse på at shaun white snowboard list på spotify redder dagen.
mest sannsynligvis ikke.

bilder fra svalbard og omegn kommer etterhvert..

Det finnes bare ett slags hat: menneskets hat mot seg selv.

peace'n'luv

2 kommentarer:

kristin sa...

tenkte eg skulle være sånn ekkelt positiv og si at det fikser seg tilslutt og sånt, men beste eg kom på var at eg gleder meg til at eg får være med dokkar på middag..
luve u darlin!

Unknown sa...

samme her! gleder meg masse til å komme hjem å henge med dokkar , gla i deg !