fredag 26. november 2010

HVA HAR DU GJORT TIL NÅ I 2010?

1. Har du vært i noe forhold dette året?
- Ja
2. Har du feiret bursdagen din enda?
Nope, var på Kv svalbard, men fikk kake!! (og ble kalt gamlo, hurra)
3. Kysset to personer på en kveld?
-nope
4. Vært på en diett?
-Haha ja, meg og siri på Kv Bergen, siste innspurt før sommeren!
5. Vært på camping?
-Neh
6. Møtt en spesiell/noen som har endret livet ditt?
-Det må jeg vel si, alle jeg møter endrer jo livet mitt på en eller annen måte.. altså, alle militærfolka jeg har møtt=superflotte! dessuten har jeg lært mye av en elev vi hadde på kurs denne uken, som var ufattelig utrygg på seg selv og trodde alle andre var bedre. det er viktig å ha tro på seg selv uten å være en duche..

7. Vært utenlands?
- Svalbard og.. ja svalbard

8. Hva tenker du på?
- At jeg skal på brett imorgen..og at jeg burde gå til hanne straks

9. Klemt noen?
- Ja, har jo det, la familia og emil det går mest i?

10. Sovet i en annens seng?
- jaa...på båten, i trondheim, på isolat, Kv svalbard, hjelteryggen og maaange andre steder. i sleep here, there, and everywhere

11. Fått en jobb?
- Jess, røykdykkerinstruktør haakonsvern
12. Lånt bort penger?
-alltid
13. Vært i en bilulykke?
-Nope

14. Blitt kalt en bitch?
-  Tror ikke bitch er det jeg blir kalt mest?

15. Gjort noe du har angret på?
- Gjør jeg alltid

SISTE:
Den siste personen du ga en klem?
-LINE!hun kom hjem fra london igår!!

Siste personen som ringte deg?
line
Når var siste gangen du følte deg dum?
when did i not?

NI FAKTA:
1. Hjemby?
-Sotra( by og by fru blom)
2. Naturlig hår?
-mellom brunt

4. Øyefarge?
-blå

5. Høyde?
- 1.74
6. Kjæledyr?
- Gina, kjær katt med sær personlighet

7. Humør?
-chillax

8. Hvor vil du helst være?
- i bakken!!

9. Hva var det siste du drakk? 
VATTEN. 
TING OM DITT KJÆRLIGHETSLIV:
1. Har du noen gang vært forelsket? 
- Jada.

2. Tror du på kjærligheten?
- Må vel gjøre det?
3. Hvorfor endte ditt forrige forhold? 
 Hvorfor det begynte er vel sånn egentlig det store spørsmålet, vi var HELT ulike
4. Har du noen gang fått ditt hjerte knust?
- jupp

5. Har du noen gang knust noens hjerte?
- ikke som  jeg vet om, tror ikke jeg er personen til å knuse hjerter
6. Har du noen gang falt for din beste venn?
- Yes, har han enda, både som venn og kjæreste
7. Har du noen gang likt noen uten å fortelle dem? 
- haha jaa.. standard scenario på barne/ungdommskolen, var ikke noe særlig populær for å si det sånn..haha jeje

8. Er du redd for forpliktelser?
- Full panikk. 
9. Har du hatt fler enn 5 faste forhold i ditt liv?
haha nei, sa jo jeg ikke var populær !

FØLELSER:
1. Savner du noen akkurat nå?
-ja emil. kom hem for faen!
2. Er du lykkelig?
- Ja, jo, er så glad som jeg kan være egentlig

3. Spiser du noe?
- hos hanne på tjukkefredag om 12 så gjør jeg det
4. Liker du noen akkurat nå?
- Ja, jeg liker kjæresten min veldig godt. Men det var vel ikke noe sjokk?

5. De siste ordene du sa til mammaen din:
- øøh snakkes

6. Siste sangen du sang:
- Dynasti med skambankt AWESOME-O
7. Siste person du ga en klem til:
- Mamma i think

8. Den siste tingen du lo av?
Skare som mener svetlana på colour magic må fallsikres
9. Den siste tingen du sa:
- Lukk den jævla døren, det blir dritkaldt!!

 10. Den siste personen du gråt for:
-ehm..vet ikke faktisk.. emil tror jeg
11. Hvilken bakgrunn har du på dataen akkurat nå: 
- en gresshoppe jeg knipsa i hagen

12. Setning du bruker mye:
-sukk. konge.snakkes

2 kommentarer:

kristin sa...

du har nok knust mange hjerter du darlin!

Silje sa...

neesj, tror jeg nok ikke;)