fredag 3. desember 2010

et sjeldent syn i hverdagen

hej allihoppas! jeg er tilbake!! etter... serriøst over en uke?
nettet på briggen er ikka akkurat å skryte av...

U-A-N-S-E-T-T
der er JUL!! hurra!!
eller iallefall snart, 21 dager for å være helt nøyaktig
hurra-hurra-hurra

desverre så har jeg ikke kjøpt en eneste julegave enda, og har ikke snøring på hva jeg skal gi folk.
bortsett ifra cool& the gang.
der er det bare å jage etter stygt undertøy

speaking of gaver!
fikk kamerastativ til 20års dagen av pappa!!
herregud eg digger det, det er så sinnsvakt kult!!
kommer til å bli milliarder av bilder fremmover...



jeg har en tendens til å ta triste personbilder av den grunn at jeg ikke klarer å fange de smilende øyeblikkene riktig.. dessuten roter jeg alltid til sminken så litt vann gjør det mye kulere og mer realistisk
men uansett!! eg burde virkelig klippe kortet mitt!!
herre!!
har handlet på nett så masse!! but i løøøve it!!
nok et par fra nelly, helt make som de grå..

SMINKE!! fra elf!! haha skal bli sånn sminkeberte er planen!
Jeg er helt klart blirr shopping-addict
stress!
neida
dessuten kjøpte jeg denne
N-Y-Y-Y-D-E-L-I-G-E
kjolen på nelly
ja hei hei

legg merke til at matsumotoene ikke er helt optimale til

helt ekstremt nice
jeg var litt redd at hårene på beina skulle syns, for de er så sykt lange at jeg kan flette dem til stilongs.
hvilket er ganske perfekt i alle disse minusgradene

Mennesket er født til to ting, til å tenke og til å handle.

peace'n'luv

2 kommentarer:

S sa...

JEG ER SJALU. jeg vil også ha nice stativ til kamera! liker dine sad-photos, jeg har en hel haug av sånne selv XD
sv: THANK YOU!!! high five for pengebruk! jeg er tørr ikke å sjekke nettbanken min, regner med å leve på nudler eller kål til jeg reiser hjem xP

Silje sa...

HAHAHA ja eg vet!! heldigvis kan eg dra hjem å spise då xD eneste er bensinen som koster skjorta, og det blir fort kaldt i disse minusgradene!! tomatsuppe <3