lørdag 4. desember 2010

hei igjen ja


    







 bukse - voice of europe, genser - ginatricot, hatt-bikbok, cardigan-ginatricot, sjal-julegave fra back in time

 haha jeeej jeg har lekt med kameraet idag!! egentlig var det bare panikk-påkledning til juleselskapet til farmor, som gikk magnificent by the veg.
liker forresten bildet der jeg ligger med beina på krakken, SE SÅ SMAL JEG SER UT!!
grunnen til at jeg sier det er at jeg har....vokst.
kan man si. slik at buksa jeg tenkte jeg skulle gå med, ikke var så smashing som det burde vært

se denne flotte gjengen!
 sjuukt handsome familie!!
(ojoj sjekk shiny forhead forresten)
vi var der i 6 timer og hallao, tiden gikk kjempefort! dessuten fått slått fast, nok en gang, at denne siden av familien har en arvelig hodeskade.
men vi liker det sånn vi tenk.

all you need is love
-the beatles

peace'n'luv

forresten
grunnen til at det er en million bilder istedenfor ett der det "skifter" hele tiden er pga jeg IKKE VET  åssen jeg fikser det?? somebody saaaaveee meee( og alle tenker smallville)

5 kommentarer:

S sa...

here you go: http://picasion.com/

Silje sa...

LOVE YOU!! takk for det:D

kristin sa...

super happy. Funker kjempe bra :) Likte bildet av deg og darlin, du e jo blitt super slank..

Silje sa...

hihi taakk:) når kommer du hjem egentli(ja eg vet eg har spurt tusen ganger..22?)

kristin sa...

eg kommer den 19 eg vettu.. :)
teen e kjøpt på hm.. Du vet meg, alt e derfra.. De hadde the doors og, men ble beatless på meg :)