torsdag 23. desember 2010

kvelden før kvelden sier de

og forsåvidt har de jo rett, det er kvelden før gavepapiret rives av og pinnekjøttet og ribba tyter ut ørene.
det er kvelden da folk kommer på de har glemt å kjøpe gave til tante magda og setter ut døren etter noe som kan se ut som om det har vært gjennomtenkt.
og for de av oss som er ferdige med alt, og er klare for jula,
så er dette kvelden før kvelden.
for de minste kidsa er dette den mest frustrerende dagen i året.
etterfulgt av de siste to timene før gavene kan åpnes.
de teller nemlig som en dag.




har klippet meg forresten!!


har ikke fikset det da, det er bare fønt så ser pittelitt fønki ut, men men
whaddayathink?

GOD JUL FOLKENS!! 
kommer sikkert en oppdatering imorgen, både før og etter papiret er revet av.
og btw når vi er inne på høytid, jeg lurer på hvor jeg skal drikke meg kanakas på nyttårsaften?

Gledelig jul ønskes alle mine venner, unntatt to.
 
peace'n'luv

Ingen kommentarer: