tirsdag 28. desember 2010

Julebord with mah ladiees

fortsatt lenge siden sist jeg blogga, kan ikke noe for det, jeg er bare lat..
men uansett, igår var det julebord med jentene!
tonje disket opp med kalkun og jeg tok på meg den harde oppgaven med å lage waldorfsalat.
heavy duty!

tok ingen bilder under eller av maten så dere får bare tenke dere til hvor fantastisk det så ut.
etter en halv til en flaske vin på hver så ble det fotoshoot
(med kristin sitt kamera forresten, og hvis noen ser motebloggen hennes GIMME!!)

hannemooor og blåbæret

kristin og meg etter en av mine hysterisk gode vitser

tonje og hege syns og eg var morsom

vi e relativt flott å se på  vil eg påstå

som sagt.. b-e-a-u-t-i-f-u-l

men NÅ skal jeg straks ut og ake med folksa for så å kjøre kebabdate etterpå!
gotta love it

pleade leave your comments below
Et snøfnugg går aldri alene på fest.
 
peace'n'luv

3 kommentarer:

S sa...

du ser helt nydelig ut. btw, hvor får du alle de fine sitatene/ordtakene fra?

Silje sa...

tuden takk:D
hehe sitater.no
thank ju!! du hva har skjedd med bloggen din? har lagret den som bokmerke med den kommer aldri opp når eg trykker på linken..?

S sa...

hm, sikker på at du har ikke har den gammle adressen (skiftet nemmelig jeg, lol, frkpalmer.blogspot.com) er vel enklest å "follow" på blogspot anyway?