torsdag 29. juli 2010

crazybananas

okei, eg har grusom stemme, munnsårene fra helvete og ingen struktur i det..
dessuten trenger eg ny sminke.
sponsing mottas med takk och kram.

the language in this video is unapropriate, it can and will offend you.
to bad
HOKEI!! dette er sjuuukt
videoblogg med SMINKEINNLEGG!! eg dauer!
 det er ganske fascinerende å se sine egne tics og ting jeg gjør konstant og stemmen min!!HALLO!

hehe nettop kommet fra spinning&bodypump med hanne..sjukt tungt og kjekt!
vi va hos charlotte og så på puuusene idag!mamma vi MÅ få en!!
haha devar herlige.. vil ha en liten pus!

nei altså.
du ass

sitter å ser på salong-makeover.
shit hun er sinna hun dama!
jeg merker eg blir fascinert over folk som erflink å sminke! de gjør det så naturlig liksom!
sånn "hei,nå skal jeg bare sminke meg nydelig så er tilbake nuuh"
men altså.

alek hadde rett på min pyttelille quiz igår, quint i jaws fra 1975 er KORREKTEMUNDO!
twistpåsan får du når vi drar til bjoa, og husk alek:
DU MÅ DELE!
gleder meg til bjoa.. utne: wakeboaard?pleeeaaase

gjør mot andre som du vil andre skal gjøre mot deg!
-litt visdomsord her på kvelden

peace'n'luv

PS
er det noe ang filmen eller sminken du vil vite så bare gimme a comment
and there will be light


10 kommentarer:

miss s sa...

i have to admitt: jeg ler meg ihjel! and i love it xD

Silje sa...

hahaha tenkte eg det ikke xD blir du i stavanger dette året og du?:)

Hanne sa...

Haha, stjele aldri ting!:D

Emli André sa...

xDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxD!!!
Genialt xD

Silje sa...

aldri hanne:D vi må lett ha sånn sminkekveld xD ser jo at det trengs LITT øving her xD
og emil..no comment

Emil André sa...

Skjønte INGENTING av det sminkegreiene i det hele tatt, stort spørsmplstegn til alt sammen xD
Men som "så bruker vi den lille kuken her og bare kuker på" xDxDxDxD
Okeeeei xD

Silje sa...

eerh er ikke så viktig åssen det ser ut, hvordan du gjør det som er underholdninga!

Hanne sa...

Syntes du var flink eg Silje! Lett sminkekveld altså, sånn at vi ser ut som horer eller evt transvesitter heile gjengen!:)

Soppen :D sa...

eller som meg på bad taste-party, Hanne :D

"bare kuke på"
"så trenger du en liten sånn herre kuk som dette her"
I'm so glad i pay attention to your blog! xD Fantastic! xD

Silje sa...

lett med hanne!! snakkervi Bjorøy maybe? hehe takk for den alek! liker:D