søndag 25. juli 2010

Waka Waka

tsamina mina eh eh waka waka eh eh Cuz this is africa!

dette er da det jeg kan av Vm-sangen. Og det jeg har sunget på i HELE dag.

mamma begynner å bli litt frustrert merker jeg.

faktisk fant jeg først it i forrige uke at dette var vmsangen. var sikker på at det var den derre waving flag jeg.. men men
det skal jo innrømmes at jeg ikke har vært heeelt i hundre med blogginga mi i det siste da. hallo.
6-7uker nå? jaja kvalitet over kvantitet folkens!

men men

i det siste har det jo skjedd en del, det må vi jo ha lov til å si! jeg er feks, ikke militær lengre, har ligget på isolat i 24 timer, sett muse live på koengen og klippet plenen hjemme.
jeg er serriøst lei meg for at militæret er over, hva faen skal jeg ta meg til nå liksom!!! sliter hvis jeg ikke får verving liksom, dessuten er det jo nesten bare meg hanne utne og tonje som er igjen i bergen!! alle drar til trondheim og shait!
uansett. muse var fantastisk, jeg kommer ikke over det, jeg fikk gåsehus over hele kroppen, sang av hele mitt hjerte og fikk blemmer på begge lilletærne. bra konsert med andre ord!

her er litt bilder fra muse:
aaah
det var rett og slett orgasmisk!!


HVASOMHELST for å oppleve det igjen!! selger gjerne sjelen min!!
for denne neglelakken også forresten:




E.L.F har ikke fått den inn igjen enda nemlig..

her er en liten wulfmorghentaler til alle som har vert på festival i sommer:



jaja XXL med hanne imorgen!! blir veldiiig bra!
blakk sier du? kan jeg aldri tenke meg..

waka waka
-shakira
peace'n'luv

4 kommentarer:

Soppen :D sa...

Æ e og igjen i Bergen, løken D:
and all up for doing stuff, as I got nothing to do, pretty much all the time xD
Føler med deg på VM-sang-saken, trodde og wavin flags va den offisielle :o

Silje sa...

heldigvis er du og igjen:D ke sku eg gjort uten deg liksom!!
hehe er ikke lett å vite.. denne her har masse fete ord då!! waka waka liksom:D

Emil André sa...

VM-sang, what?! xD

Silje sa...

waka waka med frøken shakiiraaa :D