tirsdag 27. juli 2010

unknown title

uhm okei.. idag har jeeeg...handlet mat for 600 kroner,shit au.
trenger jo litt å fråtse i når alle stikker ( selv om det ikke varer ut uken engang,haha)

idag er en dag jeg har SJUUUKE crawings for snacks!! veeldig bra!mhm. to uker uten mamma og jeg kommer til å måtte rive ned en vegg for å komme meg inn..eller evt ut.

idag kunne jeg strengt tatt hatt sånn outfit-bilde
men siden jeg sminket meg i bilen på vei til sartor så tenker jeg litt mer NJAAA!!
neida, ser så flott ut altså!
lover, you'd all be impressed. (haha) meen men, rommet mitt er et fantastisk kaos, og jeg burd viiirkelig begynne å rydde det og skapet mitt.. sykt mye skrot der nå.. meen meen

inception på kino igår, den var AWESOME-O!!
one to watch uten tvil!

ikke helt klar for å kjøre tøttene til trondheim egentlig, de blir jo borte liksom..

meg og kristin på muse -->
har btw kjøpt meg sånn hatt i grå!very nice yes!!

-here's to swimming with bow-legged women

en pose med twist til de som kan fortelle meg hvilken film og hvem som sier det!
(eyh konkurranse på g!!)

peace'n'luv

3 kommentarer:

Emil André sa...

Hørtes litt haisommer-aktig ut spør du meg xD

Soppen :D sa...

Jaws fra 1975 :D

Soppen :D sa...

sagt av Quint!