torsdag 29. juli 2010

småsøsken altså

AAH jeg elsker Cougartown!! haha det er så fantastisk! skal lett bo i et slikt nabolag når jeg blir gammel og singel!! tenkte jeg skulle slenge inn et bilde fra google her, men så fikk jeg opp en melding når jeg ville laste opp bildet
"husk at det regnes som frekt eller i verste fall opphavsuriktig å låne bilder uten tillatelse"
-så jeg fikk jo dårlig samvittighet her jeg sitter liksom.. så ikke noe cougartown bilde.

så jeg stjal et fra nike istedenfor!! elsker de nye reklamene deres! heelt fantastisk.  dessuten fikk jeg dimmepenger idag!  først klarte jeg såklart med mitt feilaktige syn å se at jeg hadde 33kr på konto og ble madass sint fordi "hva faen i helvete er det som har blitt trukket nå da!!forbanna dritt liksom". heldigvis så jeg på den to ganger og så bare "WOOOOOPWOOOOOP hahahhaaa HURRAAAAAA PARTY NAKED!!" Jeg gjorde ikke det altså. joda, neida. lover.

meg å ida danset waka waka dansen iste!! IKKE noe vakkert  syn.. mostly because we don't dance, we just move. ikke noen film av det nei.
og så  hadde vi hver vår fiskegrateng til middag.

livet rocker hardt når du er aleine hjemme!

speaking of video! så ut som om sminkevideoen gikk rett hjem hos folk!(noe den såklart gjorde, folk pleier å ha pcen hjemme) noe jeg må satse på i fremtiden kanskje? moi think maybeeeeh!!

men altså, jeg sliter litt, kommer sikkert til å bruke ALLE  dimmepengene på sminke og tattoveringer!! herre, høres LITE emo ut då!! Btw! grattis til hanne som kom inn på skolen hun ville likevel! grats tu juh darliiin!

her er dagens lille familieklipp:
haha oooo ida kommer til å hate meg!!
alt for dere mine lesere!

carpe diem!
-sånn her på tampen

peace'n'luv

7 kommentarer:

Soppen :D sa...

hahahaha, eid! xD
og koffor e tatoveringer emo? :|

ida sa...

fy fææn ! du skal få din nisse!

Silje sa...

taootoveringer og sminke e emo, ser det for meg)
LYKKE til ida

S sa...

ka tatovering vil du ha???

S sa...

btw. : ja jeg blir i stavanger i to år til. bachelor, you know ;P

Camilla Riise sa...

hahahahahaha! Silje, du er fantastisk!
Dette gjorde dagen min MYE bedre!
tusen takk :D

Silje sa...

hehe versegod camilla, gjorde min og mye bedre!!:D hehe sant det stine, er en eg har tegnet sjøl, tenkte det var på tide med en ny en;)