mandag 2. august 2010

Walking on a dream

AKKURAT nå hører jeg på walking on a dream-empire of the sun, imenst ida sitter på gulvet og tar tingene sine inn og ut av kofferten. den jenta der kan virkelig ikke pakke!! dessuten kuker dataen hennes seg,så jeg får ikke lagt inn de superawesome bildene av henne når hun vant VM i fyllasyke igår. aaa you would have loved it.. kommer hjem fra bjorøy og der ligger hun i rød onepiece og bare "aaaa jeg har så vooondt!!skal ALDRI drikke konjakk igjen" liksom.!

ja bjorøy ja!
det var jo jentekveld nummer UNo liksom!! ( som i spansken, ikke filmen, ikkenoe downs eller bol på  oss!) vi hadde alt en mann kan ønske seg! piker, vin og sang!! og sminke + mehri som nappet øyenbrynene til alle sammen! så nå ser vi smashing ut alle sammen! nice one!

kjørte line til flyplassen idag, hun skal til Amsterdam!! NOT fair!! men så har jeg kanskje litt mer penger seinere i livet? med mindre jeg blir påkjørt av en buss eller noe såklart.

tok helt av på bikbok da jeg skulle hente ida på senteret isted da, to bukser og joggegenser liksom.. hva skjedde med ms sparekonto? hun skal shoppe på e.l.f nå, siden  jeg inviterte venner og shait til gruppen slik at det skulle bli gratis frakt.. OG SÅ HAR DE DET MENS JEG ER BORTE!! jeg gikk glipp av hele fuckings gratis frakt helvetet!! monstersint!!

once i was the king
-hard fi, anbefales på det største

peace'n'luv

Ingen kommentarer: