mandag 16. august 2010

redhead you say?


okei her ser dere håret mitt, i to forskjellige lys.
det er NØYYAKTIG samme håret. sykt fascinerende for i normalt, litt dårlig lys, elsker jeg fargen. men i skarp sollys..
altså.
bildet snakker for seg selv.

yeah yeah, farger det til den fargen imorgen. gir faen ikke opp!
Uansett idag har jeg vært å grilla og spillt volleyball med en del folk, det viste seg imidlertidig at det IKKE var mye kreativitet som var ute å gikk når vi var innom rema og tja...90% av vi som grillte, hadde pølser. yeaH!
 det hadde derimot ikke jonas!! som hadde kjøpt med seg...*trommevirvel*:

 MINIHAMBURGERE!!

HAHA! de var pyttesmå! sinnsvakt tidi! med minibrød såklart.!

meeen jeg glemte å ta bilde. såklart

Jørgen reagerte relativt sterkt på at håret mitt var rødt. dette sier jeg med tanke på  at gutten faktisk skinner seg frivillig.

disse her dukket opp når jeg søkte på bilder av engangsgrill.. lett at folk må ta seg en tur på youtube å sjekke de ut!!

uansett..

tror kanskje (og når jeg sier dette, knekker stoltheten min og restene av selvtillit jeg hadde)

jeg kommer nok ikke til å ta opp matte r2..

jeg kommer sikkert heller til å ta biologi 1...
og kanskje fikse på r1 etterhvert.

det svir faktisk helt inn i sjela mi når jeg sier det..

-jeg elsker å lære, men hater å bli undervist
winston churchill

og nå:

AMISH på tv!!

peace'n'luuv

5 kommentarer:

Soppen :D sa...

Håret ditt blir sånn fordi at innerst inne, har du et sykt stort ønske om å være ginger :)

Silje sa...

tenkte eg det ikke, måtte være det som skinte gjennom..

S sa...

awww redhead. jeg vil være redhead! lykke til med fargingen ;P
(har sikkert spurt om dette tusen ganger før..men:) skal du gå på skole osv med kor og ka, eller koffor ikke?

Silje sa...

hehe naa blir bare oppattaking av fag:P strøk jo på eksamen i matte r2.,9 så blir jobb på meg this yeaaarh

S sa...

åja, det er jo litt kjipt :/ har du jobb alt eller skal du ut i jobbmarkedet og håpe på lykken?