fredag 13. august 2010

det svir helt inn i sjelen..

åherregud. jeg skal farge håret mitt lilla, MEN siden jeg er mørkebrun/svart i håret nå, så måtte jeg ta avfarging av den nydelige hårfargen min. hvis ikke hadde det ikke blitt noe lilla for å si det sånn..

såh jeg hanne og line var i åsane på en ørliten shopping idag og vel, one thing lead to another og før jeg rakk å si "dominobrikker som faller" hadde jeg kjøpt avfarging

og hårfarge.

pas de problem:
avfarging/blondering av håret sliter på håret,så man kan ikke farge håret rett etterpå,

ELLER blonde det på nytt...

og jeg trodde jeg ikke kledde blondt hår..

altså, det er 24-32 timer til jeg kan farge håret igjen og jeg MÅ ut av huset før den tid..

bowlerhatt og emoface?
jatakk

så for å spe på det vonde hjertet(og hodebunnen min) så ser jeg på charterfeber og drikker grønn te..
herre, brannkopper og oransje hår!

jeg BER jo om å bli mobbet!!

dagens fangs btw(som om noen bryr seg etter gulerotskandalen)

skjorter,truse og shortser:gina tricot
nusselig rosa pysj og sminkeveske fra H&M

Imorgen skal jeg kjøpe meg ny pc og så skal jeg klippe bankkortet mitt!!
tjohei!

heller angre på det du har gjort enn det du ikke har gjort
-personen som sa dette har åpenbart aldri farget håret oransje

siste blikk på gulerot-toppen før jeg legger dette ut til resten av verden

peace'n'luv

6 kommentarer:

kristin sa...

elsker deg silje!! love that u can repit the face!

Molde sa...

Det skal ikke være lett, men tenk positivt. Nå har du lært av denne feilen og det vil gi deg mer selvtillit når du kommer tilbake til normalen igjen! ;)

Har forresten flyttet til Bergen nå, jeg glemte/visste ikke at du bodde i her. Jeg møtte Hanne (Fra militæret, i tilfelle du har flere venninner med det navnet) nylig, helt tilfeldig på byen.

Vi må møtes på byen eller noe, det er lenge siden rekrutten og jeg er nysgjerrig på hvordan dere har hatt det.

Mvh Christoffer Lyngstad (Aka Molde)

Silje sa...

heheh thanks kristin, tja er min helt spessielle evne..

Molde: LETT!! marlene har jo flytta hit og, lett at vi må samle rekrutten igjen!!:D

Emil André sa...

Faen ta deg, den skjorten var sinnsykt fet!:P

Silje sa...

skal passe på å gå med den når vi griller emil, så kan du stille i din og!

Emil André sa...

Hehe, er ikke helt lik, men lik nok til at vi vil få tvilsomme blikk xD
I LIKE xD