fredag 6. august 2010

trondheim og tilbake på dager

åherrejesus! det har vært en MEGASLITSOM tur!! shit liksom! turen opp begynte jo jævlig bra med at vi mistet lokket til motoroljen og måtte legge noe plast-strips-macgyver-greie på toppen. bare sier det! morten(pappan til birgitte) er handyman nr 1!! bortsett ifra dette og at vi kjørt feil på et punkt, såvar det en kjempekoselig tur! mye synging,diskutering og spising på veien altså. men det skal innrømmes.Når birgitte og Kristin begynte å diskutere å spleise niesen til Birgitte & nevøen til kristin, da holdt jeg kjeft og kjørte. de er tjaa, noen måneder og to årgamle. eller noe sånt. men de har visst samme humøret og hadde såååå masse til felles, og så var de så søøøte:p haha neida var ikke så ille. bare jeg som ikke takler babyer! hehejaja rett før vi kom inn til sentrum, så hoppet birgitte av og ble medtil charlotte's leilighet imens vi skulle til søstra til kristin.. det viste seg å være EKSTREMT vanskelig. for jeg har aldri vært i trondheim før,bare den gangen vi lå der med båten og jeg gikk til busstasjonen. sååh, jeg kjørte på to røde lys og vi satt å skreik i kor.. bønder i byn lizzm. meeen vi fant frem til slutt.. og fikk stappet enda mer inn i bilen:
litt...beklemt,hvertfall når det var Christian som skulle sitte fremme, han måtte omtrent brekkes ut av bilen

såå kom vi frem til kristin sin hybel


meget idyllisk midt i redlight district, med eget utstillingsvindu såklart! må jo jobbe for å komme seg gjennom studiene vettø!
så en tur til ikeaog så på biltema for å se de kunne redde lille grå, siden den ENE fuckings toyota forhandleren deres ikke hadde motoroljelokk til corolla på lageret.. merde! heldigvis eg jeg superhandy number UNO og fant en vaskepropp til motorsykkel som funker KANOON! haha! så null stress å kjøre 14 timer fra trondheim og hjem. siden eg kjørte MONSTERFEIL! Ca sånn som dette her kan eg tenke meg.. skal aldri kjøre i egne tanker igjen!
 i tillegg hadde jeg fått no blemme greier på lårene og halsen, så jeg leste litt på nettet igårkveld, og fant såklart ut at jeg hadde herpes.. så ringte mamma og jeg ble sittende å HYLGRINE til øynene mine så ut som en uer som hadde blitt dratt opp for fort..
men min overraskende søte fastlege slo fast at jeg ikke hadde herpes men...*trommevirvel*
BRANNKOPPER!! i en alder av 19 fuckings år! er det mulig??tydeligvis.. pencillin i ti dager fremover..

the truth of what you say is what you do
peace'n'luv

4 kommentarer:

Beto sa...

wow i love your photo and i try so hard to understand, but i love your last phrase , Glad i deg Silje, have a nice day, i would like read all someday :D

Silje sa...

hehe thanks beto, everything alright with you? have nice day:)

S sa...

vel, brannkopper er vel bedre enn herpes? :/ uff, hvordan fikk du brannkopper da?? Litt av en tur!
sv: haha, thank you :) folk har sagt det med bakgrunnen, men jeg skjønner det ikke, men er det bredre nå som teksten er i svart skrift? let me know so i can fix it! ;)

Silje sa...

hehe joda stine, men eg fikk litt panikken av å lese på internetten..:P ANER ikke!! det var bare sånn "aarg det KLØR!! fuck, det gror ikke!!LEGEEEE!" og sånn går nu dagan..
sv:haha yes i will check it ooout;D