mandag 23. august 2010

Innlegg nr 150!! wheey!

eller 151 faktisk. siden jeg så på den der antall innlegg tingen isted og det allerede stod 150 der.. jaja rundt tall skal feires med brask om med bram.(som btw, er hvafornoe?? ber om at svar legges igjen i kommentarfeltet)

yeahyeah, jeg er satan så dårlig å blogge om dagen, grunn?
                Jeg er sjuukt trøtt

BY teh Weeeg! begynte på SSS idag!! kvartermester silje? hell yeeah, hvilket minner meg på.. må fikse bereten, Usen og finne frem klærne mine..shiit. orker ikke sover...zzZZZzzz

Meeeen først!!
noen bilder fra 85års dagen til morfar i helgen! haha!
det var flott altså, spiste kaker i 3 dager i strekk..
frokost, kaker, lunch, kaker, middag, kaker, kvelds=kaker&snacks
Ah elsker familien min! de er SÅ fotogene og oppmerksomme!!
"SMIL til fotografen alle sammen"
*full forvirring*
her har vi kongefamilen med kamera og hatt
Digg forret som var laget av kylling visstnok.
smakte som kald fiskekake når vi fikk tenkt oss litt om
øøh glemte å ta bilde av selve middagen sååh, jeg tok bilde av løken vi fikk med som jeg ikke spiste


mmmh verdens diggeste dessert! sjokolademusse med pistasjnøtter og bringebær til!
why cant everyday be an 85yearsday?


Aah typisk søskenbarnbilde i vår familie
Og så verdens dårligste Outfitbilde: 
kjole,hatt&veske - bikbok.   
jakke-skapet med det rare i.  
sko-gudene vet

nå først ser jeg hvor lite flatterende den kjolen er..
tjukka!!

du kan ikke få alt her i verden
-some wize man

 
peace'n'luv

2 kommentarer:

S sa...

meeen, kvartermester silje. jeg ser ikke LILLA hår!? er det jeg som er fargeblind, for det ser jo mer rødlig ut i forhold til hatten enn lilla?
sv: jaaa, du må teste å lage personligalmanacka <3

Silje sa...

er rødlilla;) hehe eller lillarødt alt ettersom.