tirsdag 17. august 2010

what not to do

blande cilitt bang og jif baderomsskrubb... det kan nemlig føre til avgasser og spying resten av dagen.


just so yall know.

ikke det at jeg vet noe om det såklart.
ville jo blitt for dumt hæ?


but anyroad, jeg ble da bra til slutt!
og så kledde jeg meg opp og gikk på butikken med mamma!
som klippet seg, me-e-e-get kult, neste gang skal hun ha sidecut!!
      min mor har kulere hår enn meg!! SHIT!
yeahyeah

ida har kjøpt seg samme veske som meg.. lille drittungen.
Micker'n ville vært stolt  

skal sette fyr på den i natt!!

uansett, her er dagens lille outfit bilde(nei ikke jeg-spyr-så-jeg-dør-antrekket) i kjent michael jackson - this is it stil.

skjorte - gina tricot
t-skjorte - levis
bukse - bikbok
sko - chuck taylor converse black'n white stripes

og ja, der jeg bor er det så lite folk og biler at jeg kan gå midt i veien og ta bilder uten å forstyrre andre enn gåstav-menneskene.

og de er det heller ikke mangen av!


utrolig at vi har passert 1000 folk på strekket..

skal DU på misfits den 23 september?!?

-Rett meg om jeg ikke tar feil ...
 
Peace'n'luv

Ingen kommentarer: