tirsdag 13. juli 2010

Skit!!

herregud.
dette bloggopplegget mitt er jo håpløst. nettet er en ikke tilstedeværende faktor på båten. så nå når elektromotoren røk ligger vi til kai og jeg kan blogge som den helten jeg er!!

ting jeg har lært på 343 dager i militæret:


-sanitet
jeg kan herved lappe sammen hvemsomhelst

-at kabal på pc er avhengighetsskapende.
believe it or not, når du ikke har internett kan pc'en faktisk fortsatt brukes

-hvor svett det faktisk går an å bli bare å gå bortover en gang.

-hvor tunge mennesker jeg er i stand til å bære

-hvor gøy man kan ha det bare ved å henge på verdens minste lugar

-å tolerere mennesker jeg aldri hadde tolerert på land

-å bli fryktelig glad i mennesker jeg bare har kjent en liten stund

-at folk du ikke har kjent så veldig lenge likevel er villige til å gå langt for å hjelpe deg

-hvor avhengig du kan bli av å måtte sjekke mailen din

-at gutter gjerne kjøper pyntelys og airfreshner til luggisen sin

-å blande to-komponentsmaling

-hvordan lage fancysmacy terninger av mat

-hvorfor det er fantastisk å være litt patriot avogtil (les: to bergensere i byssa gauler john olav nilsen og gjengen)

-allsang i treningsrommet er ikke spesielt vakkert men det er JÆVLIG god stemning

-slush og sprit er igjen en fantastisk kombo -inntil dagen derpå

-stordinger slår ned hvemsomhelst i høye hæler og med 2 i promille

-tsjekkiske kokker er flinke å mekke mat

-penger betyr for mye

plussplusspluss!!

Oh dear what a innlegg!

Ingen kommentarer: