fredag 25. juni 2010

jeg will by som jesus

jeg SKAL ha skrålugg igjen.
og langt hår.
til rumpa helst.
men ikke kjortel og sånne gladiatorsandaler.
har meget stygge tær nemlig.
guds ord forkynner jeg allerede.
her.
men salmer kommer jeg aldri til å kunne klare.
sangstemmen er fra helvete og jeg er tonedøv av første klasse
så hør mine 10 bud:
1. du skal ikke forvente mer av andre enn deg selv
(den der sliter jesus med, ikke jeg)
2. du skal følge alle regler, så sant de ikke er idiotiske eller setter deg i fare
3. HMS er valgfritt, inntil du skader deg
4. Du skal tegne på deg selv
(denne burde si seg selv)
5. Du skal høre på overdrevent høy musikk på mp3en og skrike "HÆ?" når noen snakker til deg
6. Du skal rydde opp de fuckings kaffekoppene etter deg!
7. Når du skal på fest/byn skal du være så sanseløst drita at du ikke husker hvordan du kom deg hjem. eller hvem som ligger ved siden av deg.
(det gjør fortellingene fra festen mye mer underholdende-for de andre)
8. du skal diskutere ting du ikke har peiling på , og likevel påstå du har rett, selv om det motsatte er bevist.
9. carpe diem, untatt når du vil sove.
(en av de to viktigste tingene i livet)
10. du skal ikke spise ting som er høyere enn deg.
-og ikke barn heller
11. Silje har rett. uansett
det ble 11 bud da, trengtes tydeligvis..
jeg will by som jesus er forresten en sang av turboneger. try it.
peace'n'luv

2 kommentarer:

Emil André sa...

Langt hår igjen!?
Do not like at all!

Silje sa...

yes you do!!! det er innsidensom teller!!!