fredag 4. juni 2010

harvey two-face og naturelsker

jeg har ikke blogget på TO dager. i am soooo guilty! yes ma'm.
men jeg har vært hos hanne ca hele tiden disse to dagene, med unntak av når vi var på shapen og dummet oss ut på bodybalance eller når vi traff hjort i lysløypen i alvøen. true story.

den bare stod der å så på oss med blodtørstige øyne, og jeg tenkte " so this is how it's gonna end.."(okei gjorde ikke det, hjort er ikke direkte voldelige av seg liksom. men har alltid hatt lyst til å kunne si noe sånt før noe SKIKKELIG CRAAAZY greier skjer. men i mitt liv?moi think not) anyways. så vi stod å så på denne unge hjorten og den stirret på oss, men så...

løp den inn i skogen igjen. den jævelen.
men nok om det og mer om noe annet. var på kjoleshopping med søstra igår(som hvis blogg du finner her.)

men endte opp med å kjøpe..tAM tam Tadaaaam mye annet enn en kjole. som du ser.,..


desverre var hun hysterisk annoying på slutten av dagen og gikk og sang lady gaga til jeg truet med å kjøre hjem uten henne. da gav hun seg.

seinere var jeg hos hanne på taconiiight! der vi løser alle verdensproblemer over cola og taco. vi løste ingen prøblemer og hanne prøvde å løse det største; nemlig kjole til meg i bryllupet! så jeg fikk prøve en nydelig peach en som hanne sa jeg kunne låne, men var litt for feit for å klare å se smashing ut i den, så ble dårlig med den gitt!
prøver igjen ved neste taconight! nok av verdensproblemer, så lite taco.

men fant en kjole da, men vet ikke helt om jeg skal gå med den, litt for lite "bryllupsaktig" if i may say so.. hva syns du? må evt ha "usynlig "undertøy osv under den, og derfor jeg er litt skeptisk, er den kanskje for slutty for et bryllup??

time will show. si din mening under her hvis du er så supersnill!?!
som jeg har nevnt før i bloggen holder jeg på å tegne til paps&birgit i gave ( i tillegg til peng til hjort..DAMN!jeg kunne jo bare fanget morderhjorten fra turen til meg å hanne!! hadde jo blitt storsuksess!) men iallefall, her er resultatet, men er usikker på om jeg ikke burde legge litt mer svart i bildet og faktisk skrive inn det sitatet..
hva tror DU?
men dagens nedtur:
ikke brev fra befal idag heller, og dessuten er jeg blitt solbrent i halve fjeset(ser ut som harvey two-face!!).fml
Peace'n'Luv

5 kommentarer:

Lise sa...

Siden du blir så glad av kommentarer på bloggen din, så tenkte jeg at jeg kunne prøve ^^
Sykt bra tegning da, creds! Jeg mener litt mer svart i, og hvilket sitat?
Og er det den kjolen på bildet du skal gå med? :)
Harvey two-face <3<3<3

kristin sa...

ohh den kjolen var fin da.. usynlig undertøy is that shit..
eg e solbrent på halve rumpa jeg.. så ser litt morsom ut når jeg skal sette meg.. men thats what I get for sleeping outside.. :P
haha

fancy drawing, men det viste du alt ;)

Silje sa...

Lise:
blir på side isåfall "den kjærlighet som ikke er galskap, er ikke kjærlighet" hehe tror det, men ikke helt sikker..takk:D
Kristin:
haha samma her, meg å hanne er begge røde etter idag liksom.. klar for hello-kitty-pool imåren:D meg å hanne e meeed!!! gleder meg!!!

Hege sa...

Fin blogg du har Silje! Kjolen var kjempe fin. Hehe lite kjipt å være solbrent da. Er du hjemme i helgen? :) Da er det jo grillfest! :D
www.hegesinverden.blogg.no
Stor klem fra hege!

Silje sa...

halla heege! ja er hjemme i en uke til(reiser neste tirsdag..) straumefestenigår tenkte du eller hanne&utne sin?kommer der eg vettøøØ!