onsdag 23. juni 2010

HOLAAAA

se det var lenge siden!!
sitter her å skriver søknaden min til verving. på en pc som ikke er koblet til en skriver. mad lurt!
hehe.

ÅHERREGUD! nettet NEKTER å laste opp resten av bildene jeg vil ha!!så dere får ALDRI se de UTROLIG KULE bildene jeg skulle laste opp!

synd.trist.leit.

litt som å måtte sitte å se den feite nabogutten spise is en varm sommerdag

tiden flyr her på kv bergen og jeg har snart bare 4uker igjen med disse fantastiske menneskene, shit.



de siste dagene har det skjedd en del småting, ikke noe viktig egentlig. vi kan jo ramse opp:


-sjøbjørnkjøring


-har sloss med forsvaret om søknaden min, DENIED

-hilde har lånt kameraet mitt, og paparazziet meg, bad bad hilde!

Puck&Dæggis illustrerer hvordan hilde tar bilder



-dæggis bruker meg som personlig fotograf til alt som har med artilleri å gjøre


-12,7 eksersis + fotoshoot


-har nesten dødd i badstu - true story!! meg å spruten holdt på å svette oss ihjel!!

-brannøvelse
-bursdager - 3 på rad!cake everyday!


bilde av et awesome kakeparty på d-dekket med brus og verdens beste


-fisketur
Brinsj emil!!


- meg å emil har 1,5 årsdag idag!! holy guacamole! men vi liker det, iallefall jeg



hehe men det er flott her, kommer virkelig til å savne dette, så sykt også! heldigvis har jeg en del bilder å se tilbake til. og mye å tenke tilbake på! hahaåherregud for en gjeng disse folka er! puck&dæggis som krangler som to små unger på dekkskontoret og bauge som sier at badstu er SKIKKELIG bra for helsen!-hver gang han kommer inn i badstua. nei må nok satse på verving i år og befal neste år. siden jeg ikke er "kvalifisert" for noe annet enn Ubhh.!

phø, møkkafolk!

-det handler ikke om hvordan du har det, men hvordan du tar det-

peace'n'luv

Ingen kommentarer: