mandag 7. juni 2010

aerobic sier du?nei sier jeg

haha okei magerumpelår idag = helt grusomt
vi holdt på å DØ!! haha og hun sukkersøte dama som holdt det gjorde ingenting bedre!!
aerobic meg opp i rumpen!
tusen millioner for å få den timen på film!! men siden vi ikke følte oss trent nok etter det, så jogget vi to kilometer i lysløypen på straume. bare for å kjenne det SKIKKELIG i lårene..
wow, gleder meg til spinning imorgen kjenner jeg.
imorgen er dagen lårene mine visner og faller av

uansett! har laget blomsterkasse med mamma idag! av en benk..
yes you heard me!! en benk! altså.. kreativ er hun. desverre hadde vi ikke glassfiberduk så hun brukte et gammelt dynetrekk... man tager hvad man har
blir bedre når vi får malt den til neste år. enn så lenge får vi håpe at det iallefall kommer jordbær i den. hvis ikke har vi iallefall en turistattraksjon!

såh, kom ida hjem fra skolen og la seg i hammocken og sovnet. som det slaktet hun er. med illustrasjonsfoto:


dette var btw bare for å irritere ida.

dessuten har vi hatt nikekatten på terassen idag! hun skal lett bli største reklameadden deres. skal sende inn bilde til uka. (nei det er IKKE photoshoppa, hun bare kom hjem sånn en dag.no surprise hvis det er et svimerke eller noe)


hvis jeg ikke får befalsbrevet snart så DØØØØØØR jeg.

dessuten har jeg prøvd ut mineralsminken jeg fikk i posten idag, gode greier!! så ikke ut som en hore!!så nå skal jeg bare bli litt brunere før bryllupet og..FAEN!! må ringe pappa og finne ut når, hvor,hva og så videre!helt serriøst, jeg vet nemlig ikke NOE av det som skal skje i helga...
kanskje på tide å finne ut av..

brazilian wax, here i come!



å være ærlig og å være frekk, det er to forskjellige ting
-min religion



peace'n'løøveh

2 kommentarer:

kristin sa...

Lykke til på waxen .. :P
Den blomsterkassen var nice då.. :P bra tidsfordriv..
Jeg skal egentlig lese til eksamen nå, men siden jeg ikke vil så sitter jeg å leser bloggen din og prøver åfinne ut hvordan en lager cosmopolitan drinken.. akkurat no så e eg litt skeptisk til an.. høres ikke helt god ut.. :P

Silje sa...

haha herregud det var vondt.. lykke til med den frøken!!skal finne drinkoppskrift eg!