mandag 7. juni 2010

det mest sjokkerende du noensinne kommer til å lese!!

okei jeg sliter virkelig med å skrive overskrifter, det tar liksom mye mer kreativitet å finne på noe som kan fange oppmerksomheten til noen på sekundet, enn å holde på den i si, de minuttene det tar å lese innleggene mine. så derfor den litt overkill overskriften.

fått siste rest fra E.L.F idag!! og er suuuuperfornøyd!! det er så fiiint og gud jeg elsker sminke!! haha shit. høres ut som en skikkelig jente jente.. men det er gøy med helt ny urørt sminke som ser fantastisk ut.. og er billig!! gotta løøve it!

så ikveld etter magerumpelår skal jeg og mamma pøønte oss med nye sminken vår!haha! kommer til å se ut som transer, siden ingen av oss legger noe særlig mer enn naturlig sminke.

MEN!! det kuleste kommer nå!!
meg og stine skal lage muffinsbutikk!! altså, den kommer nok ikke opp imorgen, men når begge er ferdige med studiene, har vi planen klar, finansieringen klar og oppskriftene klare!!
det eneste vi mangler er kundene, dvs DEG!! har noen noen navneforslag så kom med det! vi er bare såvidt kommet igang med prosjektet, så det er alltids plass til idéer og forslag!!

angående smerte, så fikk jeg ikke time før imorgen, så dere skal få høre mine journalistiske synspunkter på brasiliansk voks imorgen..
skrik med meg, ikke le av meg


peace'n'luv

2 kommentarer:

Stine sa...

jeg gleder meg så sinnnsykt til å bruke hele dagene på å lage søte og fantastiske muffins!!!! nå må tiden se til å gå fortere så vi kan begynne (og være ferdig med skole, for jeg er veldig-veldig lei akuratt nå!)
kommet på noe bra navn?

Silje sa...

neei ikke egentlig! desverre, men cupcakefactory eller cpc factory har dutte ned i hodet mitt..:P veet!! gleder meg noe helt hinsides!! ser for meg kor søøt den kommer til å bli!