tirsdag 8. juni 2010

så mye smerte, så lite tid

åherregud.

idag er alt gale.
nr 1:
-jeg er blakk, pga altfor mye shopping
nr 2:

-jeg har dritvondt i det som pleide å være lyskelyngen min
nr 3:
-jeg har mest sannsynligvis ikke kjole å gå med i bryllupet. den jeg har ser awesome ut på bildet, men er nesten gjennomsiktig og for kort. dessuten ser jeg dødsfeit ut i den.
dritt.
Brazilian wax

Au

det er så sykt vondt. jeg har aldri bannet så mye på så kort tid i hele mitt liv.

men tror det blir bra da, det er ikke mye hår igjen for å si det sånn!!
egentlig var jeg helt sikker på at det skulle bli superkleint og at det skulle bli pinlig stillhet siden jeg faktisk lå der uten bukse med varm voks i skrittet.

en av de rareste greiene var når hun spurte om jeg skulle ha noe igjen " nei" sa jeg kjekt. men jøss, med å ta alt mente hun virkelig ALT! det rareste jeg har opplevd noen sinne må nok være når jeg lå på magen og hun smurte inn rumpa mi med olje slik at voksen ikke skulle klistre rumpeballene mine sammen.
ah memories

men altså. det var helt grusomt smertefullt de sekundene hun rev av voksen... så iløpet av dagen nå så har det ikke gjort noe spesiellt vondt. trodde jo jeg skulle vagge resten av dagen.
men neida, klarte jo å kjøpe klær likevel jeg, blanst annet en body og veske fra gina tricot pluss undertøy og øredobber fra h&m..


vært på spinning med hanne nå også og herregud det er IKKE lurt å trene lår 3 dager på rad. just so you know liksom. det svei og gjorde vondt og når han fikk spnn satanbye så skreik han så inni helvete at meg å hanne syklet som vi aldri har gjort før. true story.
han skremte meg faktisk.
Noe av det mest smertefulle for menneskenaturen er smerten ved en ny idé.
-Walter Bagehot
peace'n'luuv

4 kommentarer:

Stine sa...

det høres jo forferdelig ut! hvorfor i all verden gjorde du det silje?! (retorisk sprøsmål, sånn om du lurte)

sv: jeg fjernet ikke det røde, jeg elsket det røde håret, men det forsvant i vask ;__; tror jeg må til frisør, førtes gang i år, for å få det til å bli skikkelig permanent. ikke tro på at det er permanent farge bare fordi det står på pakken!

Silje sa...

få det på igjeen!var dritfint!! mitt blir permanent, kanskje du bruker feil?:)

Stine sa...

oftest blir det permanent..sikkert bare denne typen som blekner litt fort, spesielt i solen.. the red will be back soon ;D

kristin sa...

Her har du linken til bloggen min . :P

klesskapet.wordpress.com