onsdag 2. juni 2010

whaddayathiiink

-gjett kem som har fått igjen mobilen siiin? hanne fant den UNDER baksetet i frode! er det mulig?!? den er jo på størrelse med en murstein liksom! helt utrolig!

meen ellers har jeg og mamma laget rabarbrapai idag! og det er serriøst verdens beste kake!
desverre var mamma hakket uheldig når hun skulle finne bakepulveret.. du se selv resultatet her..
triste greier å rydde opp!


var jo på shopPING med jentene igår og tenkte jeg skulle vise "alle" kuppene mine fra ginatricot (siden det ikke var noe annet å finne, KJIPEER'N!)

fornøyd med de men jævlig kjipt at det bare var dritt i butikkene!
dessuten kjøpte jeg verdens beste penner!!(for de som ikke vet det ELSKER jeg kontorutstyr, dvs penner, blyanter, tegnesaker,viskelær osv) så da vi var innom studia og kristin kjøpte bøker og alle virka smarte, nærmest løp jeg bort til disse filtpennene med vann i munnen!elsker de!
fikk ikke brev fra befalsskolen idag heller!!holdt nesten på å grine!! tenk hvis de ikke vil ha meg?! eller eg ikke kommer inn"!!! HERREGUDHERREGUDHERREGUUUUD!!!
fikk forresten en av pakkene fra E.L.F idag, var dødsgreit! lite kult å komme hjem til! det funka jøvlig bra og men desverre var den all over sticken litt mye glitter i.. fest-fesjå det!!
driver på å lager bilde til paps&birgit som jeg skal gi i bryllupsgave i tillegg til pengene vi skal gi..
skal kjøpe ramme og sånn til det.. evt skrive et lite sitat på siden... whaddayathink?
-hvor pen må man være for å ha sex med lyset på?
peace'n'luv

2 kommentarer:

Maren sa...

hahaha dør av latter.. hvor pen må man være for å ha sex med lyset på? hvor kom den fra? ;-) du e søt!

Silje sa...

hehe eg leste det et sted (fakta altså!) men joda, det er et jævlig bra spørsmål.. men det kommer vel an på hvor pen man føler seg?håhå bra comeback!!