torsdag 10. juni 2010

sex and the city 2

den var:


-ikke grusom, så alle anmeldelsene føler jeg var litt feil

-den var ganske søt egentlig

-men den var ikke awesome


-og ikke i nærheten av serien

-og dessuten, de kan ikke kalle den sex&singelliv når det bare er samantha som er singel..?

men det stoppet ikke oss i å kose oss! vi vaklet avgårde så oppstaset som bare vi kan!

såklart finnes det ingen bilder av oss, så dere får nøye dere med en forklaring av antrekket:

svarte pumps, svart trang&kort kjole, kort svart blazer og dramatisk sminke. alt sammen både samantha og en begravelse verdig!

idag derimot, har jeg kjøpt ny kjole til bryllupet.. dere får ikke se den, har ikke giddet å ta bilde av den enda, tar det når jeg går med den i bryllupet, så får dere heller se hele helheten. men den er så
F-E-E-E-E-E-E-E-E-E-E-E-E-E-E-E-E-E-E-T!!!

litt sånn greek-godess kjole egentlig..

var på hagesenteret med mamma idag og, SHIT hun ene hadde jeg tatt for narkoman hippie hadde hun ikke hatt tskjorten til hagesenteret på seg og bært på et tre. lover.
med det lange håret og no bra, yep. jeg kunne se det tenk.

men nå burde jeg ha ryddet og fiksa rommet mitt. dessuten burde jeg tegnet litt mer på gaven til pappa&biggs..meeen jeg sitter her og lakker negler og venter på at befalsbrevet og emil endelig skal komme... tenk hvis de ikke vil ha meg? at de endelig fant ut at jeg er for dårlig!??! jeg kommer ikke til å klare det!! jeg kommer til å feile og ødelegge hele fremtiden min...

emil kommer lenge før brevet for å si det sånn!!

den som venter, venter på noe godt.

peace'n'luv....

4 kommentarer:

S sa...

det er litt rart å fortsette når bare en av dem er singel, men så heter det jo sex and the city originalt, så de safer der ;)er for øvrig enig i deg ellers ^^

oooh, btw. jeg har fått meg (enda en) ny blogg. denne gang på blogspot xD så kom å besøk meg på http://keramikkmuffins.blogspot.com/

~stine

tempus fugit à pressa sa...

så kom å besøk meg på http://keramikkmuffins.blogspot.com/
ahhhh chop suey needs...are more or less military
your rank is?

Silje sa...

millie: ja de gjør vel det, men syns det er litt feil likevel:) OOH! skal inn å sjekke den etterhvert!(har ikke internett på pcen min her, så sniklåner battoff sin..:p ingen blogging på meg på en stund)

Tst oproprio
just a regular pirvate, as low as it gets xD hehe

S sa...

http://www.facebook.com/eatmymuffin
Vi må gå å sjekke konkurransen vår, spionere litt og sånt ;D