søndag 6. juni 2010

piker,vin og tur

okai, igjen et opphold i bloggingen.. bad bad blogger!BAD!

anyway

Igår!var jeg hos kristin med piker, vin og musikkgjettelek! jeg drakk hvitvin og oppførte meg eksemplarisk og låste mobilen til fred sånn at han ikke kan bruke den mer.


poeng til meg


men det var dødskos! Vi var vel bare en 7-8 stykker på det meste og bare chilla...dessuten vant meg, jonas og fred i musikkleken!HAHAHAHAHA

kim, hege og hanne LOOOOOSEERS.


men serriøst. vi vant med sånn 20 poeng.



idag var ikke stemningen så jævlig god. siden jeg hadde drukket vinen min med isbiter så tok det jo en stund før den "slo inn".. så jeg drakk litt sprit og saker osv, så stigende promille når man legger seg.. kids don't try this at home. for å si det sånn.

dro på fløyen og turet rundt og opp og ned med jonas, kristin og hanne for så å dra til drotningsvik å spise kebab. som jeg har nevnt før, jobber jeg med den perfekte burkakroppen. etterpå ble det volleyball på stranda(søre bildøy) der christer er sinna på meg, eg er sinna på christer, det blåser og sanden er iskald. dritgod stemning. neida, var ganske kos. bare litt nagging mellom meg og christer "eagle eye"..christer hvis du har giddet å se på bloggen min så er jeg bare sinna fordi du ikke kan innrømme hva du skal og i hope to god at du fikk deg noe igår siden du ditcher vennene dine! det er bare å si hva du skal liksom, vi skjønner jo det!



så dro meg og hanne på Body PUMP(!) og jobbet til vi nesten begynte å grine!! AUAUAUAUA! men herregud, hun var veldig energisk hun dama da.


nå ser jeg på et programm om blekkspruter ved great barrier reaf. veldig fascinerende å ikke ha bein i kroppen då.her snakker vi myke folk..dessuten paret den ene seg med en MONSTERblekksprut som kan bli opp til 4(!!!) meter, men plutselig kom det en miiini blekksprut og sneik seg inn under henne og parra seg med henne samtidig!! jeg ble helt fascinert!



-eg e så bleik at eg går i et med sanden!

christine på volleyballbanen


peace'n'luv



imorgen skal vi på magerumpelår og jeg skal prøve brasiliansk voks, så heng med!

7 kommentarer:

kristin sa...

hen skal du ta brazilian wax ???

Unknown sa...

Det var faktisk altfor kaldt på den hin siden av banen!!! SKRIK!!! men serris eg tror eg har fått litt farge nå i hvertfall =)
Awesome blogg btw ;)

Stine sa...

love that motivation! det er utrolig gøy å prøve nye rare timer på senteret. har de ikke noe boksing/kickboksing du kan regjere?

Silje sa...

skal ta på wahwah på xibition, menm har ikke bestillt så får se om eg får time imårra, være med?:p

christine; så syykt og!liker det christine:)

stine:desverre ikke :( så dummer meg heller ut på alt annet:p

Stine sa...

aww, må finne deg kickboxing så du kan slå og sprake løs på folk igjen. I know I miss it!

sv: keramikkmuffins blir jo excellent pynt i butikken vår!

k. sa...

svar: tjaaaaaa.. pandavesken min, DET ER JO HEMMELIG!

Neida. Men du må litt langt for å få tak den, er jeg redd. Den er kjøpt i en liten rar butikk i ett av verdens (iallefall Asias største) kjøpesentre i Seoul, Korea. Der var det forresten utrolig mange fine små butikker med utrolig mange fine små ting. ;X

Silje sa...

stine: javisst! blir dritbra!!

K: hmm til asia for en veske... må kanskje ta turen?:p hehe takk for tipset!