onsdag 29. september 2010

And the air was filled with silence

Yeah, idag

traff jeg en IDIOT som sykla på motorveien!!
(nei ikke sånn traff forresten)
men hallo, jeg mener hvem er så dum at de faktisk sykler på en en-felts motorvei?!


uansett, Røykdykker kurs denne uken og idag, søk og redning:

Mye kreativ løfting der ute, det skal innrømmes.
for å si det sånn, vi ler iallefall

og på mandag, var jeg på tyr og hadde litt øving, og du gjetter det aldri
stuerten deres lagde hjemmelagde kjæligheter på pinne!!
de var så syykt gode..


...

men fin dag!
det som derimot ikke var så kult:


Ghad i love my sister.

dessuten, FLØTESAUS til pasta og pølse??
er det mulig? føler det er helt feil iallefall..

så jeg tok på ketchup istedenfor,
why change  a winning team liksom

nå skal jeg ut å stå på longboard og sikkert sove på sofaen..
og..

IMORGEN ER DET SKAMBANKT!!
(det hadde jeg nesten glemt)

dagens hjerneklister:

turbonegro - The age of pamparius

Jeg er ikke full, jeg er bare i kjemisk ubalanse.


peace'n'luv

5 kommentarer:

S sa...

er jeg utrolig feil som sier at jeg skulle nesten likt om du hade truffet syklisten? må jo skjønne at det ikke er lov! og hvordan lager man kjærlighet på pinne? herregud det hadde vært så gøy å lage masse fine kjærligeter som kan følge med julegavene! (jeg er i julegave-humør :P)
sv: ikke en dårlig ide, jeg har helt innpå med pepsi, men jeg tror te hadde vært en bedre ide ;)

Silje sa...

julegave ALLEREDE?? herre eg har ikke tenkt at vi er i desember endå xD hehe du kan aldri vite ka som funker xD eg fikk høre oppskriften men altså.. det gikk inn det ene øret og ut det andre:P altså jeg fikk sykt lyst:P men helleu, kunne blitt dyrt;)

S sa...

oppgaveskriving= lyst til å gjøre absolutt alt annet enn å faktiks skrive oppgave, en vanlig bivirkning er at det er utrolig ryddig rundt en. jeg? julegave-humør :P
men det hadde jo vært utrolig gøy. dessuten har jeg eksamner i hele desember og i fjor ble alt litt lano (= teit) når det kom til julegaver fordi jeg basically satt innestengt på hybelen min i ukesvis å leste. yeah..great. så bli ferdig fort, nyte desember og gjennomføre eksamen er min plan atm. og er ikke desember dyr uansett hva man gjør? (finner en oppskirft jeg, og utstyr kan man kjøpe på panduro -i'm sure)

S sa...

ok, om du mente: kunne blitt dyrt om du kjørte på sykklisten, så neeeida, bare å gjøre det på en "oj, det var et uhell, men han har jo ikke lov å sykle her"-måte. (forresten så er klokken 1 å jeg er supertrøtt og kan ikke lese skikkelig så ignorer alle feilene jeg skriver, okei?)

Silje sa...

haha åå du er så flott stine!!