torsdag 9. september 2010

Jeg lever enda!

tro det eller ei! haha ja okei internetten har vært nede her i huset siden kurt klarte å "miste" eller "dytte" modemet i bakken.. altså, jeg klager ikke for det nye funker jo faktisk.

men men, idag er ikke så mye å si, eller jo.
Jeg og mamma bestemte oss for å dra på en sånn "outlet" på minde.. idet vi kommer inn døren begynner vi å klage og alt er bare dritt.. når vi kommer ut igjen derimot.. for å si det sånn. vi snakker tre BÆREposer(sånn superstore vet du..)
og vi bare yeeaah..
Okei: genser fra blend, fleece fra arctic, sjal fra malene birger, SYKT fet sparebøsse, ny vekkerklokke, kurver, skivesaker+bøker, kort, shampoo og balsam og *tamtamTAM* hårføner,ladyshave og hårkrøller !!HAHA


gotta love it!

noe som ikke er så lovely, er at jeg ser ut som en grandiosa i fjeset!!
min teori er at pga det er en del varmdykk ute å går så renser jeg ut all dritten i trynet.
desverre blir den jo sittende I trynet istedenfor, så jeg vet egentlig ikke hvor bra det er jeg..


men jaja 

jeg savner trondheim og alle mine der.

you gotta do what you gotta do

peace'n'luv

2 kommentarer:

S sa...

yay for at silje blogger! <3 å, jeg digger det outlettet, jeg har de fineste røde høy-høyhelte skoene som jeg har kjøpt der!

Silje sa...

hahah jaaa holdt på å kjøpe lakk-leopard-sko og da fant jeg ut at jeg hadde shoppet nok. shoppetåke? yessir!! iih de må eg få se endag:D <3