tirsdag 28. september 2010

videoblogg..moi think not

En god grunn til å ikke begynne å videoblogge:

http://heidialexandraolsen.blogg.no/1266590358_videoblogg_stor_glede.html?c=1283990587765

blir litt trist kjenner jeg..

hvis jeg noensinne blir sånn:

SLÅ MEG HARDT!!

Idag hadde vi rits øvelse med jobben, 
nei ikke som i rits-kjeksen, men som i brannavdelingen i bergen(stavanger har en også) som brukes til å røykdykke og slukke på båter osv. altså. maritimt trente røykdykkere.

iallefall.

det var ganske schtilig og jeg var slukkeleder (høhø, gjort en dårlig jobb da, siden de ble ringt)
så kom de og fikk info av meg om hvor vi trodde det brant, savnet personell osv.
veldig kult å se de arbeide som i en "reell" situasjon.
desverre ingen bilder derfra..


dagens lille awesome-picture


Vær forberedt på alt, ikke sverg på noe, og ikke bli forundret over noe.
 
hade bloggeen!

Ingen kommentarer: