søndag 26. september 2010

I know what you did last night


Ah, jepp det gjør jeg.

lasse feks.
du spiste grillte saueballer.
takk til lise for sau med baller!
det kan vi alle være ganske sikker på at lasse og sier.

og du med frakk, som jeg egentlig aldri hilste på men snakket en del med likevel,
du knakk mobilen din!

yes, grillfest igår, ingen tvil om det. og det var..
A-W-E-S-O-M-E
flotte flotte flotte folk!
og forresten!
alf! du forsvant fra meg på byn!
ja folkens, det suger å være 19.
når jeg var aleine i byn og vandret rundt i natt så så jeg DETTE!!!
desverre var jeg ikke full nok til å teste, MEN!!
det må jo smake litt sært?
for smågodt har jo alle smaker?
kommer tilbake med smakstest seinere,
med mindre noen av dere der ute har testet den??

det jeg derimot var full nok til å kjøpe, var et ENORMT kakestykke på deli de luca,
som jeg tok med meg til mcdonalds,
spiste to biter og gikk fra det..

men iallefall, idag var jeg å hentet bilen på storavannet
(og nei, jeg låste IKKE nøkklene inne i bilen denne gangen tenk... to ganger på en uke hadde bare blitt flaut)

men anyroad.
denne kjørte jeg etter hele veien hjem:

fortsatt noen som lurer på om jeg er fra sotra?

ikke noe sitat jeg liker idag, men det må med.
mest fordi jeg har lyst å kaldkvele den lille hedningen.

noe musikk jeg derimot anbefaler:
nine inch nails - the hand that feeds

peace'n'luv

4 kommentarer:

S sa...

..wow, høres ut som litt av en kveld!
forresten den litago-smågodt-smaken betyr: fersken, bringebær og sitron. men om den er god vet jeg ikke, så gleder meg til å lese smakstest :)

Silje sa...

SAMMEN?!? hurramegrundt, kjenner eg ikke gleder meg så mye lengre..
filming av smakstest? nødvendig:P

Anonym sa...

Den litagoen var helt forferdelig :P "Semesters smak" ..yeah right..

Hilsen Soto

Silje sa...

haha åneeei!! ikke helt klar for en dåårlig litago:P usj!!