fredag 17. september 2010

yeahyeahyeah

ORKER IKKE!
nei tenk.

det er over.

nå¨skal jeg ikke shoppe på en måned!! Okei, må kjøpe mat osv da, og den tightsen jeg så på Gsport imorgen (trenger det VIRKELIG okei??) men SÅ er det stopp!! i iallefall en måned!

var på nattåpent idag og fant meg en..tamtaatatam
flaske.
det verste er vel at jeg har leita i en EVIGHET for å finne den i andre farger enn rosa.

uansett

var på ikea og fikk kjøpt meg noen kurver til.

fordiii

JEG FLYTTER UT PÅ ONSDAG

men mamma har ikke fått beskjed enda..
så kommer til å være jæævlig bra stemning når hun får vite det.
det er iallefall  min spådomm

uansett!!
rekord på varmdykk idag!!
okai, før jeg legger ut om den fantastiske tiden kan jeg jo fortelle hva et varmdykk er?
Ok, et varmdykk er enkelt og greit en røykdykkerøvelse i varme omgivelser med slukking av brann.
desverre ikke behagelige 35 grader men mer oppimot 200, strålevarmen er ikke medregnet.
når vi kjører varmdykk, går det ned 3 etg med strekking av slange i øverste etasje og slukking av 4 branner.
dette dykket tar elevene våre ca 15-20 min i snitt.

og vi..

brukte 5,02 minutter på dette dykket!!

det er faen meg en verdensrekord det.
mest sansynligvis ikke

så var det rett på mækkern å spise lunch!
haha

sss gjør deg feit!

ELSKA DA!

peace'n'luv

Ingen kommentarer: