torsdag 16. september 2010

I don't know I

Idag ha jeg gjor mye rart.
jobbet overtid blandt annet!
dessuten har jeg funnet ut at jeg er for liten for briefingtavlene i branntreneren.
såh, Gjervik gikk rundt å bar meg under internopplæringen idag,
sånn at jeg kunne nå opp til de øverste rommene på tegningen..
SYKT morsomt!!
(skulle SÅ hatt bilde av det!!)
minst seriøse briefen på en stund.

men iallefall, jobbet overtid for å få ferdig RD-seksjonen til neste uke når innrykket slår til!

for det blir jo ikke spennende, jeg kan jo sikkert mindre enn de nye rekruttene.

MEN tenkte å flytte ut og inn på briggen nå etterhvert, sikkert ikke dumt å komme seg nærmere jobben
såå veslejenta skal flytte ut!

her er dagens superawesome sang forresten:
Vinnie&Timbuktu - Let the monkey out

ELSKER den sangen der!!

Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
H.C.Andersen
peace'n'luv

2 kommentarer:

S sa...

ok, skjønner LITE, men YAY for flytting! ;D

Silje sa...

hahaha ja altså, blir mye jobbrelatert ja..:P men yay:D