torsdag 23. september 2010

he walks out the room and shouts I'll see you around

heeeiiaaa bloggeen!!

haha neida

er ikke helt der enda, men det kommer nok en dag der jeg finner ut at "SHIT! jeg skal satan meg begynne å videoblogge!!"
og sånn begår jeg sosialt selvmord. 

i større grad enn før.

altså, som sagt, er jeg begynt på mitt eget lille jeg-skal-ikke-shoppe-på-en-måned prosjekt. Både Hanne og Stine har hevet seg på bølgen, men vi får no se kordan det går..

det er jo så sykt mye fint i butikkene!!

men fast bestemt på å klare det!! dessuten har jeg jo bursdag i november.
ikke såå sykt lenge til

noe som derimot minsket lysten på å shoppe:
Yep, jeg klarte å kjøpe herretights. NOEN i HELE verden som har en idè om hvorfor menn skal ha tightsen under puppene?


uansett. 
nå om dagen er det røykdykkerkurs på jobben, og ,must say, eg digger det! sykt kjekt å lære folk sånne kule ting, eller iallefall nå som alle er motiverte og virkelig prøver!


igår derimot, var jeg en tur på Garage med gjengen, for å se på Target, noen kompiser av meg som spillte på Emergenza festivalen. de er SYKT flinke!!
Tore - bassist

dessuten kom de videre til semifinalen nå!!
creds til dere gutta!!

Musikk for dagen:
Hurts - wonderful life

He catches raindrops on his window, it reminds him how he falls
White lies - From the stars

Peace'n'Luv

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe :P
Fordi vi har så høye "pupper" at den ikke er i nærheten engang xD

Is still to be whating for that graaait søøondtrack u took up at the consert? :P

Silje sa...

hørte på den i lunchen idag, GRUSOMT då¨rlig.. dessuten finner eg den ikke på mobilen lengre...

Anonym sa...

advanced greie du har fått deg altså?? xD
ikke sånn der skummel "eplegreie" vel?

S sa...

kan jeg bare: herregud så fine sko!
røykdykkerkurs virker gøy, selvom litt skummelt også da. ^-^
btw, (må jo spørre for ellers får jeg aldri svar, men mener absolutt inget frekt ellernoe med det) er det meningen at teksten skal være sånn all over på siden?

Silje sa...

eple nei!! haha!
javisst:P sikkert litt stressende å se på, men altså... sykt kjekt å leke seg med xD hehe:P tjaa litt skummelt er det jo, hvertfall når jeg tenker over hva det faktisk er vi gjør xD