mandag 20. september 2010

Today is the day

So, how do you like the new header?
tenkte å begynne å skrive på engelsk, men så kom jeg på hvor dårlig jeg faktisk er i engelsk

Imorgen begynner jeg på over en måned uten shopping av NOE slag med mindre det er helt på liv og død nødvendig. såh, ja jeg shoppet litt idag.
kjole og sokker fra bikbok og grå cardigan fra H&M..også et sjal fra bik bok..



men idag.. er en litt sær dag..
kranglet endel med emil igår og.. vel jeg vet ikke..vi diskuterer en del frem og tilbake men jeg kjenner sånn som vi krangler og diskuterer, så kjenner jeg at det orker jeg ikke.. ikke med denne avstanden og så begynne med alt dritt som har skjedd før. ikke det at jeg ikke vil være sammen med ham, for det vil jeg virkelig!

men dager som igår.. gjør det vanskelig

Min kjærlighet til deg er enkel, rett og sann. Det er bare jeg selv som svikter i blant.

Wish you were here - Incubus
peace folkens..

3 kommentarer:

S sa...

er det mulig å joine en-måned-uten-shopping? :P hadde vel egentlig trengt det. men, trenger jo mat og sånt da..
sv: tusen takk <3 og bøker er fantastiske ;)

Silje sa...

haha jaa join i vei!! så får vi ta abstinensene sammen;p mat og sånn er lov å kjøpe såklart:P har bare IKKE lov å kjøpe noe som ikke er HELT nødvendig( nå skal jo sant sies at ALLE*host* mine kjøp er helt nødvendige då...)
jaaa love it!!

S sa...

i'm SO in! helt seriøst, kortet mitt burde ikke få lov til å være utenfor døren! going cold turkey :)
sv: å, du er så snill, tusen takk! utrolig kjekt å høre :D