mandag 31. mai 2010

Ah sommer, endelig!

åh så sinnsvakt digg med sol&sommer! dristet meg faktisk til å gå med shorts idag, selv om jeg verken er brun nok eller har shavet leggene.

innom på nav igjen, begynner jo snart å bli kjent med folka der, og fiksa siste rest av det der jævla dritings-og-slått-ned-i-stord-og-så-ut-som-om -jeg-hadde-downs-i-tre-uker...så nå er kanskje den saken over og jeg får tilbake pengene for alt det crappet der. MEN!kjøpt ny bikini idaaag, og if i may say so, puppene mine så bra ut i den!! ikke noe 40år gammel dame med hengepupper nei!fortsatt 20år til! og eellers har jeg vært på teknikkmagasinet og fått en ny lånetelefon! som forøvrig er ca et halvt år nyere enn den klumpen
eg hadde igår. ikke vet jeg hvilken ringetone eller

meldingstone den har. såh, det kan jo bli jævlig kjekt..

men følte jeg så skikkelig sommerslig og freeeesh ut idag altså!
cardigan fra ginatricot, smykket er kjøpt i en liten bod i tyrkia, singlet fra hm,shorts fra..veromoda tror eg og chuck taylor CONVEEERSE!
love it.
men nååå skal jeg se south paark og mekke på bryllupsgaven til birgit & paps. tror jeg er på vei til å bli litt solbrent så holder med soling for idag.
får nok hudkreft når eg blir 22, but i can live with that.(eventuellt ikke?) hvis eg fortsatt e brun såklart.
den kjørlighet som ikke er galskap, er ikke kjærlighet.
-vet ikke hvem som sa det, men det skal stå på gaven
peace'n'luv y'all

2 kommentarer:

kristin sa...

ohh I love the tee!! eg e spent på hvilken bikini du har kjøpt deg.. :P

Er jo plutselig blitt sommer her i byen. ka som e skjedd?? har nå et helt merkelig skille på ryggen(rødt hvitt skille vel å merke), der kristin når med solkremen, og der hun ikke når.. :P
=)

blir kanskje ikke brun og blid, men hvit og blid e ikke så gale det heller da..

Shopping i morgen ;)

Silje sa...

thaank juuu! nettop kjøpt den! hehe er nok h&m og grå!(så fryktelig nyskapende er den ikke!) haha eg hadde heldigvis litt grunning etter homogrillen så når eg våknet i solen var eg ikke heelt svidd..:p skal eg plukke deg opp imårentidlig?