lørdag 29. mai 2010

noen kaller det spinning

min ultimate treningssang, vet ikke helt hvorfor, men den gir meg liksom litt motivasjon!
takk kjartan for den fantastiske sangen!
-hør den og rist løs til den (you heard me!)

jepp for jeg har vært på spinning idag jeg! jepp.
det gjør vondt helt inn i sjela og jeg HATERHATER HAAATER spinning.
men siden jeg hater det så mye, blir jeg forbanna og sykkler fortere.
ergo=silje blir MEGAsliten og kjempesvett.
=GOD TRENING!

faen jeg er smart!

etter det, dro jeg hjem for å vekke ida, som hadde kravlet seg ut på sofaen og sovnet der, og dro henne med ut på tur med gabriel, noe som egentlig ikke burde ta lang tid, vi gikk bare 2,5 km liksom. meeen siden gabriel skulle stoppe hver tiende meter og markere og snuse brukte vi en EVIGHEEEET!

dessuten får den pinglebikkja bank av katten vår, er det mulig?
vi har en fire-fem år gammel huskatt av typen jente og rablende gal. han blir hentet iløpet av dagen da, kommer nok til å savne å få alle puter og sokker oppgnagd. og så det å leve uten frykten for at mp3en skal bli spist såklart.
triste greier!


men nå skal jeg på pilates og hate litt mer!!

peace'n'luv

Ingen kommentarer: